StPr/25/0193
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
w zakresie obsługi interesantów:
a) udzielanie informacji o bieżącym stanie finansowym stanie najemców;
b) potwierdzanie danych we wnioskach o przyznanie dodatku mieszkaniowego;
c) udzielanie informacji o korektach powstałych w wyniku rozliczeń (woda, c.o.);
d) udzielanie informacji o warunkach rozłożenia zaległości na raty, etapach wszczętego postępowania egzekucyjnego itp.;
e) uzupełnianie wniosków o zawarcie umowy po spłacie zadłużenia.
prowadzenie dziennika czynszowego;
sporządzanie aneksów do umowy najmu w związku ze zmianą wysokości opłat;
ewidencjonowanie i przeksięgowanie wpłat komorniczych i egzekucyjnych stosownie do tytułu egzekucyjnego;
sporządzanie zbiorczego zestawienia sprzedaży ZGK w zakresie przychodów z najmu i pozostałych zestawień;
wystawianie faktur za najem lokali użytkowych;
wystawianie wezwań do zapłaty (powiadomienia o stanie finansowym, wezwania do zapłaty z zamiarem rozwiązania umowy, wezwania sądowe);
ewidencjonowanie decyzji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego;
zawieszanie wypłat dodatku mieszkaniowego, informowanie MOPS o zmianach w lokalach mieszkalnych i ich najemców;
sporządzanie pozwów w sprawach cywilnych o zapłatę i wnoszenie do sądu;
sporządzanie wniosków o klauzule wykonalności i zwrot dokumentów przedłożonych w sprawach o zapłatę;
bieżąca korespondencja;
obsługa windykacji zleconej;
wydruk powiadomień o rozliczeniu wody z TBS w Szczytnie;
przygotowywanie zawiadomień dla najemców o rozliczeniu centralnego ogrzewania, gazu i innych korekt;
przygotowywanie wniosków o wszczęcie egzekucji, wstrzymanie postępowania do komornika sądowego;
sporządzanie wniosków o umorzenie zaległości po osobach zmarłych;
sporządzanie wydruków zawiadomień o zmianie wysokości czynszu tzw.wypowiedzenia dotychczasowych stawek;
uzgodnienie zgodności wpłat z ewidencją księgową;
przygotowywanie danych do celów sprawozdawczych;
rozliczanie wody i ścieków w budynkach komunalnych.
PRACA: poniedziałek, środa, czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00
Miejsce pracy:
12-100 Nowe Gizewo 16/1, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZCZYTNIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia
- Niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3; ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku; wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce (preferowane: administracja, ekonomiczne); staż pracy minimum 3 lata, na stanowisku administracyjno biurowym, lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe na stanowisku: znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze znajomością w szczególności ustaw: o finansach publicznych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego i Kodeksu cywilnego; umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych; znajomość obsługi komputera w szczególności pakiet MS Office ( Word, Excel); wysoka kultura osobista; samodzielność i komunikatywność; dyspozycyjność.
Inne wymagania:
Niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3; ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych; korzystanie z pełni praw publicznych; brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku; wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce (preferowane: administracja, ekonomiczne); staż pracy minimum 3 lata, na stanowisku administracyjno biurowym, lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe na stanowisku: znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze znajomością w szczególności ustaw: o finansach publicznych, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego i Kodeksu cywilnego; umiejętność korzystania z urządzeń informatycznych; znajomość obsługi komputera w szczególności pakiet MS Office ( Word, Excel); wysoka kultura osobista; samodzielność i komunikatywność; dyspozycyjność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Krakowska
Nr telefonu:
89 676 08 24
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny; życiorys (CV); dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy (świadectwa pracy) potwierdzone za zgodność z oryginałem; inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach potwierdzone za zgodność z oryginałem; oświadczenie kandydata o korzystanie z pełni praw publicznych; oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000). Oświadczenia do pobrania na stronie zgk.bip.um.szczytno.pl Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w: Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie przy ul. H.Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, poniedziałek-czwartek w godz. 7:30-15:30, piątek w godz. 7:30-14:00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem Dotyczy zatrudnienia na stanowisko Księgowy ds rozliczania czynszów", bądź przesłać pocztą na adres ZGK w terminie do dnia 10 kwietnia 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczytnie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon