KSIĘGOWY / KSIĘGOWA

KSIĘGOWY / KSIĘGOWA

Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 500 - 7 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0359

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 500 do 7 500 PLN

Zakres obowiązków:
- dekretowanie faktur zgodnie z planem kont,
- wprowadzanie wyciągów bankowych,
- sporządzanie bilansów, sprawozdań,
- rozliczanie mediów,
- przygotowywanie umów o dzieło, umów zlecenie
- sporządzanie i wysyłanie deklaracji do US: CIT8, PIT11, PIT4R, PIT8AR
- przestrzeganie terminów w US, ZUS;
- uzgadnianie sald;
- wystawianie zaświadczeń;
- bieżąca obsługa klienta
- uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych
- stały kontakt z właścicielami lokali
- Współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw. Zastępowanie innych pracowników na podobnym stanowisku w okresach ich nieobecności w pracy (zwolnienia, urlopu)
OFERUJEMY: ciekawą, pełną wyzwań pracę, stabilne zatrudnienie, stałe wynagrodzenie plus system prowizyjny z obsługiwanych nieruchomości, elastyczny czas pracy, możliwości rozwoju osobistego

Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: [email protected] Telefon kontaktowy: 502-173-030

Miejsce pracy:
Sambora 23/1/3, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie

Pracodawca:
SITKIEWICZ ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • zawód: Księgowy
  • podstawy pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel, Obsługa komputera
  • Umiejętności kandydatów: wskazanie znajomości obsługi programu księgowego związanego z zarządzaniem nieruchomościami mile widziana znajomość programu DOM5; obsługa programu Płatnik ZUS oraz zagadnień z związanych z umowami zlecenia oraz o dzieło; zainteresowanie tematyką pracy; samodzielność; samodyscyplina; dobra organizacja własnej pracy; sumienność; odpowiedzialność; planowanie harmonogramu zadań; efektywne zarządzanie czasem; umiejętność uważnego słuchania; odporność na stres; komunikatywność; umiejętność współpracy w grupie; kompetencje miękkie dążenie do doskonalenia siebie.


Inne wymagania:
Umiejętności kandydatów: wskazanie znajomości obsługi programu księgowego związanego z zarządzaniem nieruchomościami mile widziana znajomość programu DOM5; obsługa programu Płatnik ZUS oraz zagadnień z związanych z umowami zlecenia oraz o dzieło; zainteresowanie tematyką pracy; samodzielność; samodyscyplina; dobra organizacja własnej pracy; sumienność; odpowiedzialność; planowanie harmonogramu zadań; efektywne zarządzanie czasem; umiejętność uważnego słuchania; odporność na stres; komunikatywność; umiejętność współpracy w grupie; kompetencje miękkie dążenie do doskonalenia siebie.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
CV
Dodano: 04.04.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 181290
Wynagrodzenie
5 500 - 7 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 04.04.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 181290

Zobacz inne oferty

Do góry