StPr/25/0359
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 7 500 PLN
Zakres obowiązków:
- dekretowanie faktur zgodnie z planem kont,
- wprowadzanie wyciągów bankowych,
- sporządzanie bilansów, sprawozdań,
- rozliczanie mediów,
- przygotowywanie umów o dzieło, umów zlecenie
- sporządzanie i wysyłanie deklaracji do US: CIT8, PIT11, PIT4R, PIT8AR
- przestrzeganie terminów w US, ZUS;
- uzgadnianie sald;
- wystawianie zaświadczeń;
- bieżąca obsługa klienta
- uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych
- stały kontakt z właścicielami lokali
- Współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw. Zastępowanie innych pracowników na podobnym stanowisku w okresach ich nieobecności w pracy (zwolnienia, urlopu)
OFERUJEMY: ciekawą, pełną wyzwań pracę, stabilne zatrudnienie, stałe wynagrodzenie plus system prowizyjny z obsługiwanych nieruchomości, elastyczny czas pracy, możliwości rozwoju osobistego
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: [email protected] Telefon kontaktowy: 502-173-030
Miejsce pracy:
Sambora 23/1/3, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Pracodawca:
SITKIEWICZ ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- zawód: Księgowy
- podstawy pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel, Obsługa komputera
- Umiejętności kandydatów: wskazanie znajomości obsługi programu księgowego związanego z zarządzaniem nieruchomościami mile widziana znajomość programu DOM5; obsługa programu Płatnik ZUS oraz zagadnień z związanych z umowami zlecenia oraz o dzieło; zainteresowanie tematyką pracy; samodzielność; samodyscyplina; dobra organizacja własnej pracy; sumienność; odpowiedzialność; planowanie harmonogramu zadań; efektywne zarządzanie czasem; umiejętność uważnego słuchania; odporność na stres; komunikatywność; umiejętność współpracy w grupie; kompetencje miękkie dążenie do doskonalenia siebie.
Inne wymagania:
Umiejętności kandydatów: wskazanie znajomości obsługi programu księgowego związanego z zarządzaniem nieruchomościami mile widziana znajomość programu DOM5; obsługa programu Płatnik ZUS oraz zagadnień z związanych z umowami zlecenia oraz o dzieło; zainteresowanie tematyką pracy; samodzielność; samodyscyplina; dobra organizacja własnej pracy; sumienność; odpowiedzialność; planowanie harmonogramu zadań; efektywne zarządzanie czasem; umiejętność uważnego słuchania; odporność na stres; komunikatywność; umiejętność współpracy w grupie; kompetencje miękkie dążenie do doskonalenia siebie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV