StPr/25/07150
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
Zakres obowiązków:
• Rejestracja umów,
• Kompletowanie dokumentów księgowych i nadzór nad ich obiegiem,
• Monitorowanie terminów płatności,
• Przygotowywanie przelewów bankowych,
• Rozliczanie delegacji oraz dokumentów pracowniczych (np. BHP),
• Wystawianie not korygujących,
• Rozpoznawanie podatku u źródła oraz PCC, przygotowywanie deklaracji w tym zakresie,
• Współpraca z pracownikami innych działów w zakresie monitorowania i kompletowania dokumentów,
• Bieżące wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu Wydziału Finansowo-Księgowego,
• Inne drobne prace biurowe.
Miejsce pracy:
Karasia 2, 00-327 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 1)
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- obsługa komputera z uwzględnieniem programów Excel oraz Word, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, doświadczenie w pracy w zespole
- Wymagane wykształcenie średnie, 1 rok doświadczenia zawodowego, podstawowa znajomość z zakresu księgowości, obsługa komputera z uwzględnieniem programów Excel oraz Word, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, skrupulatność, dokładność, podstawowa znajomośc języka angielskiego.
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie średnie, 1 rok doświadczenia zawodowego, podstawowa znajomość z zakresu księgowości, obsługa komputera z uwzględnieniem programów Excel oraz Word, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, skrupulatność, dokładność, podstawowa znajomośc języka angielskiego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Wilk
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail