StPr/25/0575
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 820 PLN
Zakres obowiązków:
• prowadzenie rejestru wpływu list wypłat świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i funduszu alimentacyjnego sporządzanych przez Dział Świadczeń Rodzinnych,
• sporządzanie i sprawdzanie list wypłat świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i funduszu alimentacyjnego pod względem formalno-rachunkowym,
• przygotowywanie i realizacja list wypłat zwrotów nieodebranych świadczeń, współpraca z Działem Finansowo-Księgowym MOPS,
• sporządzanie sprawozdań finansowych,
• planowanie potrzeb w zakresie realizowanych świadczeń w Dziale Świadczeń Rodzinnych,
• odprowadzanie dochodów Skarbu Państwa, dochodów gmin dłużnika i wierzyciela oraz dochodów własnych gminy na rachunki prowadzone przez Urząd Miasta Jeleniej Góry,
• prowadzenie ewidencji nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych.
Miejsce pracy:
JANA PAWŁA II 7, 50-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
MOPS w Jeleniej Górze
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- znajomość ustaw w administracji publicznej, Biegła znajomość pakietu Office , Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Banasik
Nr telefonu:
75 75-239-51 w.112
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon