StPr/25/1341
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+ do 20%premii za realizację celów
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestrów zakupów towarów i usług w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb wyliczenia podatku VAT, w tym: wprowadzenie danych do systemu SAP, współtoworzenie raportów, rozliczanie poniesionych kosztów zgodnie z obiektami kosztów w firmie, nadzór nad miesięcznymi i rocznymi rozliczeniami, uczestniczenie w audytach zewnętrznych i wewnętrznych, archiwizowanie dokumentów
(prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pakiet świadczeń socjalnych, karta multisportowa, możliwość korzystania z kompleksu sportowego LUMEL ARENA, pożyczki na preferencyjnych warunkach)
Miejsce pracy:
Słubicka 4, 65-127 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
LUMEL SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- wykształcenie średnie finanse, rachunkowość, ekonomia, doświadczenie w pracy w księgowości 1 rok, znajomość podstaw księgowości, podstawowa znajomość języka angielskiego
Inne wymagania:
wykształcenie średnie finanse, rachunkowość, ekonomia, doświadczenie w pracy w księgowości 1 rok, znajomość podstaw księgowości, podstawowa znajomość języka angielskiego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Prętkowska
Nr telefonu:
68 457-55-46
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
bCV na e-mail: [email protected] lub [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook