StPr/25/0057
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,5 do 30,5 PLN
Zakres obowiązków:
Zarządzanie lokalem w restauracji, dbałość o grafik personelu i poprawne funkcjonowanie lokalu, komunikacja z personelem i rozwiązywanie bieżących spraw związanych z dobrym funkcjonowaniem zmiany w restauracji.
Umowa zlecenie na 3 lata ,155 godzin w tygodniu dyspozycyjność w godzinach 11.00-21.00.
Miejsce pracy:ul. Jedności Narodowej 77, 50-262 Wrocław oraz wg zleceń.
Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- umiejętności interpersonalne, Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery. , komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Wykształcenie średnie ogólnoksztalcące Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- B2 w mowie i piśmie Kwalifikacje i umiejętności: Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, pozytywne nastawienie i chęć uczenia się. Zdolność do pracy w szybkim tempie i wykonywania wielu zadań jednocześnie. Elastyczność w pracy wieczorami, w weekendy i święta w zależności od potrzeb. elastyczność, wysoka motywacja ,doswiadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery wysoka kultura osobista
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie ogólnoksztalcące Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- B2 w mowie i piśmie Kwalifikacje i umiejętności: Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, pozytywne nastawienie i chęć uczenia się. Zdolność do pracy w szybkim tempie i wykonywania wielu zadań jednocześnie. Elastyczność w pracy wieczorami, w weekendy i święta w zależności od potrzeb. elastyczność, wysoka motywacja ,doswiadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery wysoka kultura osobista
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Sala G
Nr telefonu:
717701760
Wymagane dokumenty:
Brak danych.