MANAGER IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH

MANAGER IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0708

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN

Zakres obowiązków:
● Kompleksowa organizacja i sprzedaż usług związanych z imprezami okolicznościowymi, cateringiem i hotelarstwem.
● Nadzór nad funkcjonowaniem hotelu, jakością obsługi gości i codzienną organizacją pracy.
● Nadzór nad planowaniem i przebiegiem imprez okolicznościowych etc.
● Koordynacja pracy zespołu, rekrutacja i szkolenie pracowników.
● Tworzenie ofert, planowanie wydarzeń i współpraca z innymi działami.
● Dbałość o wizerunek marki, marketing i promocję w social media.
● Prowadzenie dokumentacji, rozliczeń oraz obsługa systemów rezerwacyjnych.

Miejsce pracy:
Kolejowa 29, 22-500 Hrubieszów, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie

Pracodawca:
GNIECKI s. c.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz samodzielność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków, Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery. , znajomość obsługi komputera( Windows, Office, Internet, poczta elektroniczna) w tym dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego i doświadczenie w obsłudze baz danych
  • [Umiejętność 2] : Kreatywność i chęć pracy o inicjatywnym charakterze (świeże pomysły na dekoracje, pomysły na oferty lub wydarzenia etc.). [Umiejętność 1] : Umiejętność pracy pod presją czasu a przy tym umiejętność zarządzania zespołem i koordynacji wielu zadań jednocześnie. [Inne] : OFERUJEMY: ● Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się restauracji i hotelu. ● Atrakcyjne wynagrodzenie powiększone o system premiowy. ● Możliwość realizacji własnych pomysłów i kreowania wyjątkowych wydarzeń. ● Pracę w zgranym i kreatywnym zespole ● Świąteczne bonusy i upominki a w tym zniżki pracownicze na usługi restauracyjne 10%, okolicznościowe 5%, hotelowe 10%


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Kreatywność i chęć pracy o inicjatywnym charakterze (świeże pomysły na dekoracje, pomysły na oferty lub wydarzenia etc.). [Umiejętność 1] : Umiejętność pracy pod presją czasu a przy tym umiejętność zarządzania zespołem i koordynacji wielu zadań jednocześnie. [Inne] : OFERUJEMY: ● Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się restauracji i hotelu. ● Atrakcyjne wynagrodzenie powiększone o system premiowy. ● Możliwość realizacji własnych pomysłów i kreowania wyjątkowych wydarzeń. ● Pracę w zgranym i kreatywnym zespole ● Świąteczne bonusy i upominki a w tym zniżki pracownicze na usługi restauracyjne 10%, okolicznościowe 5%, hotelowe 10%

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Natalia Mokretska

Nr telefonu:
+48 573103503

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 30.09.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 324433
Udostępnij:
Dodano: 30.09.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 324433

Zobacz inne oferty

1 800 €netto
Nowe
InterKadra
Halberstadt
1 800 €netto
Dodano: 14 godz. temu
Do góry