MANAGER KLIENTA KLUCZOWEGO

MANAGER KLIENTA KLUCZOWEGO

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 18 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0758

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 18 000 PLN
[System czasu pracy] : elastyczne godziny [Godzina zakończenia pracy] : 19:00 [Wymiar czasu pracy] : elastyczne godziny pracy [Upowszechnienie] : Rekrutacja wyłącznie poprzez formularz aplikacyjny na stronie internetowej: black-lion.co/rekrutacja

Zakres obowiązków:
- Jesteśmy otwarci na każdą grupę wiekową - również na osoby 50+
- Wyłącznie biegła w mowie i piśmie znajomość języka polskiego (nie wymagamy absolutnie znajomości języków obcych)
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Pozytywne nastawienie do życia ;)
- Rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji)
- Wysoka kultura osobista
- Wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych
- Konsekwencja w działaniu
- Umiejętność pracy z czasem

Miejsce pracy:
Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
BLACK LION SP. Z O.O.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • zawód: Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 2)
  • pracowitość i samodzielność w działaniu, aktywna sprzedaż produktów, Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych
  • [Umiejętność 2] : Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny [Umiejętność 1] : Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość. [Inne] : - Aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz Klientów indywidualnych - Zapewnienie aktualnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi - Budowanie długotrwałych poprawnych relacji z nowymi i obecnymi Klientami


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny [Umiejętność 1] : Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość. [Inne] : - Aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz Klientów indywidualnych - Zapewnienie aktualnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi - Budowanie długotrwałych poprawnych relacji z nowymi i obecnymi Klientami

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - black-lion.co/rekrutacja
Dodano: 13.02.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 141644
Udostępnij:
Dodano: 13.02.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 141644

Zobacz inne oferty

Do góry