MANAGER RECPECJI - PAŁAC MORTĘGI&SPA

MANAGER RECPECJI - PAŁAC MORTĘGI&SPA

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/2655

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN

Zakres obowiązków:
Zarządzanie pracą pracowników recepcji, szkolenie, motywowanie pracowików działu, rozliczanie z wykonanych obowiązków, Monitorowanie poziomu wskaźników zadowolenia klientów hotelu, Analiza oczekiwań i opinii klientów oraz inicjowanie działań korygujących, Prezentowanie oferty i aktywna sprzedaż usług hotelowych, Zarządzanie procesem rezerwacji wpływających do hotelu oraz zarządzanie dostępnością hotelu, Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur oraz standardów sieci, Sporządzanie raportów sprzedażowych i kasowych, Ustalanie harmonogramu zmian pracowniczych

Miejsce pracy:
14-260 Mortęgi 3, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
"PAŁAC MORTĘGI" Sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe
  • Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podanym stanowisku, Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista, Dobra znajomość języka angielskiego, inne języki mile widziane, Znajomość obsługi komputera, w szczególności: pakietu MS Office, programów zarządzania hotelem (PMS), Silnie rozwinięte zdolności przywódcze, komunikatywność, kreatywność i innowacyjność, Samodzielność i dynamizm w działaniu, Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu, Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie. Pracodawca oferuje: Pracę w prestiżowym miejscu z przyjazną atmosferą, Stabilną formę zatrudnienia, Wsparcie w rozwoju zawodowym, Codzienne posiłki, Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, Pomoc w ew. znalezieniu zakwaterowania Kontakt osobisty lub tel: 089 644 94 74 - Wroszkowska Joanna


Inne wymagania:
Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podanym stanowisku, Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista, Dobra znajomość języka angielskiego, inne języki mile widziane, Znajomość obsługi komputera, w szczególności: pakietu MS Office, programów zarządzania hotelem (PMS), Silnie rozwinięte zdolności przywódcze, komunikatywność, kreatywność i innowacyjność, Samodzielność i dynamizm w działaniu, Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu, Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie. Pracodawca oferuje: Pracę w prestiżowym miejscu z przyjazną atmosferą, Stabilną formę zatrudnienia, Wsparcie w rozwoju zawodowym, Codzienne posiłki, Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, Pomoc w ew. znalezieniu zakwaterowania Kontakt osobisty lub tel: 089 644 94 74 - Wroszkowska Joanna

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Jaonna Wroszkowska

Nr telefonu:
089 644 94 74

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 13.11.2024, 04:36
ID ogłoszenia: 82305
Udostępnij:
Dodano: 13.11.2024, 04:36
ID ogłoszenia: 82305

Zobacz inne oferty

Do góry