ac73f93f-a13f-4b47-bdd7-c5c576a11a08
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 40 000 NOK
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szkoleń i warsztatów, mających na celu rozwijanie umiejętności personelu (40% czasu pracy). Zarzadzanie personelem (10%) — planowanie zmian, zarządzanie dobrą komunikacją i atmosferą w zespole, określanie ścieżek kariery personelu. Zarzadzanie obsługą restauracji (50-60%). Utrzymywanie wysokich standardów. Udoskonalanie procesu planowania, kontrola zapasów i procesów zamawiania, usprawnianie przepływ gości i zapewnienie spójnego monitorowania wyników obsługi. Współpraca z zespołami kuchni i baru, współtworzenie nowych pozycji menu i udoskonalanie oferty napojów. Opracowywanie podręczników szkoleniowych i organizowanie regularnych warsztatów degustacyjnych. Wykorzystywanie opinii gości i wskaźników operacyjnych, przeprowadzanie przeglądów wydajności i wprowadzanie udoskonaleń obsługi restauracji.
Miejsce pracy:
Rambergveien 15, 3115 Tønsberg, Norwegia
Pracodawca:
Kverneriet AS
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: preferowane o kierunku menadżerskim/zarządzanie
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- bardzo wysoka kultura osobista
- Doświadczenie zawodowe: wymagane – w pracy jako menadżer/związanej z zarządzaniem w branży hotelarskiej – min. 2 lata. Cechy lidera zespołu, punktualność, schludność, wydajność w pracy, zorganizowanie, odpowiedzialne wykonywanie powierzonych działań, zapobieganie marnowaniu produktów żywnościowych, umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupie, zdolność do pracy pod presją czasu, elastyczność, doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętności społeczne. Kreatywność i zwracanie uwagi na szczegóły. Otwartość i pozytywne nastawienie do życia. Przestrzeganie zasad higieny i bezpieczeństwa pracy. Dobra znajomość produktów żywnościowych. Chęć podnoszenia kwalifikacji i otwartość na nowe doświadczenia zawodowe. Elastyczność. Niezależność. Odporność na stres. Zorientowanie na rozwiązania. Dobre rozumienie ekonomiki kuchni. Znajomość pracy w restauracji. Umiejętność planowania, otwartość na zmiany. Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe: wymagane – w pracy jako menadżer/związanej z zarządzaniem w branży hotelarskiej – min. 2 lata. Cechy lidera zespołu, punktualność, schludność, wydajność w pracy, zorganizowanie, odpowiedzialne wykonywanie powierzonych działań, zapobieganie marnowaniu produktów żywnościowych, umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupie, zdolność do pracy pod presją czasu, elastyczność, doskonałe zdolności komunikacyjne i umiejętności społeczne. Kreatywność i zwracanie uwagi na szczegóły. Otwartość i pozytywne nastawienie do życia. Przestrzeganie zasad higieny i bezpieczeństwa pracy. Dobra znajomość produktów żywnościowych. Chęć podnoszenia kwalifikacji i otwartość na nowe doświadczenia zawodowe. Elastyczność. Niezależność. Odporność na stres. Zorientowanie na rozwiązania. Dobre rozumienie ekonomiki kuchni. Znajomość pracy w restauracji. Umiejętność planowania, otwartość na zmiany. Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacja online: https://join.kverneriet.com/jobs/62-foh-manager?rmpage=apply&rmjob=62 lub CV
Sposób przekazania dokumentów:
CV do doradcy EURES: email: [email protected] – w tytule emaila proszę wpisać - Norwegia – Menadżer restauracji