328252
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 33,00 do 47,00 PLN
liczba godzin w tygodniu 50-120. Praca w godz.20-0 (odzieżówka), 19-4(market spożywczy)
Zakres obowiązków:
zarządzanie zespołem pracowników, przeprowadzanie inwentaryzacji towarów w branży odzieżowej, spożywczej, drogerie / realizacja powierzonego zlecenia w oparciu o wysokie standardy jakości/ weryfikacja zgodności stanu towarów/ uzupełnianie raportów po zakończeniu inwentaryzacji. Praca na terenie województwa, każde zlecenie w innej części województwa
Miejsce pracy:
Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez OHP
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- mile widziane doświadczenie w inwentaryzacjach
Inne wymagania:
mile widziane doświadczenie w inwentaryzacjach
Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP
Osoba do kontaktu:
Waldemar
Nr telefonu:
91 812-79-81, w.121
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail