StPr/25/0759
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
godzinowo + prowizja
Zakres obowiązków:
- poszukiwanie i utrzymywanie relacji z zagranicznymi partnerami,
- prowadzenie negocjacji, zawieranie kontraktów,
- organizacja logistyki (transport, odprawa celna),
- kontrola płatności i obiegu dokumentów (faktury, certyfikaty),
- analiza rynków, konkurencji i cen,
- zapewnienie zgodności operacji z międzynarodowymi standardami i przepisami prawa.
Miejsce pracy:
42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Pracodawca:
MIRAOLI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Znajomość oprogramowania Ms Office
- myślenie analityczne, odporność na stres, umiejętności negocjacji, komunikatywność, znajomość przepisów celnych i walutowych.
Inne wymagania:
myślenie analityczne, odporność na stres, umiejętności negocjacji, komunikatywność, znajomość przepisów celnych i walutowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Liudmyla Dubuk
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail