StPr/25/2425
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 29 396 PLN
Zakres obowiązków:
Wiodące wspieranie programu dla wyznaczonego regionu (w tym analityka, możliwości orkiestracji, ewolucja DTE / organizacji, rozpoznawanie obrazu, RaaS, CRM, contact center, e-commerce i PICOS) z naciskiem na zarządzanie zmianą i produktywność w celu osiągnięcia skutecznej i wydajnej strategii kontaktu obejmującej kanały kontaktu fizycznego, zdalnego i twarzą w twarz. Prowadzenie projektów w zakresie świadomości regionalnej i aktywizacji poprzez przeprowadzanie sesji uświadamiających w celu edukowania organizacji handlowej i kluczowych interesariuszy (Hof, regiony, kierownik projektu, zespół OC) na temat aktualnych produktów, funkcji i strategii firmy związanych z optymalną strategią kontaktu. Prowadzenie ocen luk w dopasowaniu projektów do rynku poprzez opracowywanie i zarządzanie oceną wymaganych i dostępnych możliwości. Analizowanie ukończonych ocen, przeglądanie wyników z zespołami produktowymi podczas identyfikowania luk. Ciągłe wprowadzanie istniejących i nowych funkcji do ocen luk dopasowania. Wspieranie rynków w zapewnianiu zgodności z pośrednimi procedurami sprzedaży detalicznej. We współpracy z zespołem ds. produktu, udostępnianie wszystkich wskaźników KPI dotyczących udostępniania i wdrażania rozwiązań B2B obejmujących infrastrukturę DTE, tj. 70:70:70, orkiestrację nazw projektów, contact center, e-commerce i metryki nazw projektów, w tym rNPS i cNPS. Godziny pracy: 9:00-17:00
Miejsce wykonywania pracy: Kraków + praca zdalna.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: biznes, ekonomia, marketing
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Doświadczenie zawodowe: 12 lat doświadczenia zawodowego ogółem, w tym 10 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w działach bankowości i/lub finansów i/lub marketingu. Umiejętności: znajomość rozwiązań cyfrowych B2B i B2C w zakresie aktywacji klientów i konsumentów, zarządzanie zespołem, kierowanie cyfrowym zaangażowaniem handlowym, pośrednimi programami detalicznymi i projektami cross-funkcjonalnymi, wykazywanie się inicjatywą, umiejętność rozwiązywania problemów.
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe: 12 lat doświadczenia zawodowego ogółem, w tym 10 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w działach bankowości i/lub finansów i/lub marketingu. Umiejętności: znajomość rozwiązań cyfrowych B2B i B2C w zakresie aktywacji klientów i konsumentów, zarządzanie zespołem, kierowanie cyfrowym zaangażowaniem handlowym, pośrednimi programami detalicznymi i projektami cross-funkcjonalnymi, wykazywanie się inicjatywą, umiejętność rozwiązywania problemów.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
.