StPr/25/2421
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 11 083 PLN
Zakres obowiązków:
Działanie jako centrum wiedzy i doradca dla zespołu sprzedaży w celu wspierania ich sukcesu. Szybkie rozwiązywanie
problemów związanych z przestępstwami finansowymi poprzez bezpośrednią współpracę z zespołem sprzedaży i wewnętrznymi
interesariuszami. Współpraca z zespołem operacyjnym w celu ciągłego doskonalenia naszych procesów i celowania zespołu
sprzedaży.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja pracy
- Wymagane 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych / kluczowych klientów lub pokrewnych w instytucji finansowej. Wykształcenie wyższe. Doskonałe umiejętności analizy, umiejętność pracy z klientem, zdolność pracy pod presją czasu , dopasowanie do wartości i dążeń firmy, gotowość do intensywnej pracy, wykazywanie chęci uczenia się.
Inne wymagania:
Wymagane 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych / kluczowych klientów lub pokrewnych w instytucji finansowej. Wykształcenie wyższe. Doskonałe umiejętności analizy, umiejętność pracy z klientem, zdolność pracy pod presją czasu , dopasowanie do wartości i dążeń firmy, gotowość do intensywnej pracy, wykazywanie chęci uczenia się.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
Skierowanie z pok.103A