StPr/25/4811
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 55,00 PLN
55zł brutto/godzinę
Zakres obowiązków:
Zadania: wsparcie uczestnika w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej; wsparcie uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról
w rodzinie; wsparcie uczestnika w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania; wsparcie uczestnika w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.
Usługi asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością będą świadczone w oparciu o umowę zlecenie - na rzecz wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu
w życiu społecznym osób niepełnosprawnych.
Miejsce pracy:
36-065 Dynów, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Pracodawca:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DYNÓW
Wymagania konieczne:
- 1. dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta; lub 2. co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu; Posiadanie doświadczenia powinno być udokumentowane pisemnym oświadczeniem podmiotu, który zlecał udzielanie bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym. Czas trwania usługi: Usługi asystencji osobistej mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym przez tego samego asystenta maksymalnie do 12 godzin na dobę. Przez dobę należy rozumieć 24 kolejne godziny, poczynając od godziny, w której asystent rozpoczyna realizację usługi asystencji osobistej. Do czasu realizacji usługi asystencji osobistej nie wlicza się czasu dojazdu do i od uczestnika. Program obejmuje działania asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Inne wymagania:
1. dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta; lub 2. co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu; Posiadanie doświadczenia powinno być udokumentowane pisemnym oświadczeniem podmiotu, który zlecał udzielanie bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym. Czas trwania usługi: Usługi asystencji osobistej mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym przez tego samego asystenta maksymalnie do 12 godzin na dobę. Przez dobę należy rozumieć 24 kolejne godziny, poczynając od godziny, w której asystent rozpoczyna realizację usługi asystencji osobistej. Do czasu realizacji usługi asystencji osobistej nie wlicza się czasu dojazdu do i od uczestnika. Program obejmuje działania asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Teresa Pyrda
Wymagane dokumenty:
Dokumenty poświadczające posiadane uprawnienia należy składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Dynowie ul. Rynek 2, pokój 2. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 16 652 12 86
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook