MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DYNOWIE POSZUKUJE ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ DO REALIZACJI PROGRAMU ,ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ" DLA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO - EDYCJA 2026

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DYNOWIE POSZUKUJE ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ DO REALIZACJI PROGRAMU ,ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ" DLA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO - EDYCJA 2026

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie, Umowa o świadczenie usług
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 55 PLN
brutto
Stawka za godzinę
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/4811

Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wynagrodzenie:
od 55,00 PLN
55zł brutto/godzinę

Zakres obowiązków:
Zadania: wsparcie uczestnika w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej; wsparcie uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról
w rodzinie; wsparcie uczestnika w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania; wsparcie uczestnika w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.

Usługi asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością będą świadczone w oparciu o umowę zlecenie - na rzecz wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu
w życiu społecznym osób niepełnosprawnych.


Miejsce pracy:
36-065 Dynów, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie

Pracodawca:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DYNÓW

Wymagania konieczne:
  • 1. dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta; lub 2. co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu; Posiadanie doświadczenia powinno być udokumentowane pisemnym oświadczeniem podmiotu, który zlecał udzielanie bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym. Czas trwania usługi: Usługi asystencji osobistej mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym przez tego samego asystenta maksymalnie do 12 godzin na dobę. Przez dobę należy rozumieć 24 kolejne godziny, poczynając od godziny, w której asystent rozpoczyna realizację usługi asystencji osobistej. Do czasu realizacji usługi asystencji osobistej nie wlicza się czasu dojazdu do i od uczestnika. Program obejmuje działania asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.


Inne wymagania:
1. dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta; lub 2. co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu; Posiadanie doświadczenia powinno być udokumentowane pisemnym oświadczeniem podmiotu, który zlecał udzielanie bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym. Czas trwania usługi: Usługi asystencji osobistej mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym przez tego samego asystenta maksymalnie do 12 godzin na dobę. Przez dobę należy rozumieć 24 kolejne godziny, poczynając od godziny, w której asystent rozpoczyna realizację usługi asystencji osobistej. Do czasu realizacji usługi asystencji osobistej nie wlicza się czasu dojazdu do i od uczestnika. Program obejmuje działania asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Teresa Pyrda

Wymagane dokumenty:
Dokumenty poświadczające posiadane uprawnienia należy składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Dynowie ul. Rynek 2, pokój 2. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 16 652 12 86

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Dodano: 20.12.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 371234
Udostępnij:
Dodano: 20.12.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 371234

Zobacz inne oferty

Do góry