StPr/25/0578
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie do realizacji zgłoszeń na wykonanie robót konserwacyjno-remontowych w budynkach i na terenach osiedlowych, wystawianie zleceń na ich wykonanie oraz rozliczanie zużycia materiałów i robocizny w zrealizowanych zleceniach.
2. Organizowanie pracy pracownikom ogólnobudowlanym oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów regulaminu pracy.
3. Przygotowywanie zapotrzebowania na materiały niezbędne do wykonania przyjętych do realizacji zleceń.
4. Uczestnictwo w opracowywaniu planu przerobu konserwatorów i ustalaniu zakresów rzeczowych remontów i konserwacji budynków.
5. Ponoszenie odpowiedzialności za stan techniczny narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz za zabezpieczenie materiałów dla pracowników. Rozliczanie pracowników ogólnobudowlanych z czasu pracy oraz z pobranych materiałów do realizacji zleceń wg RW.
6. Organizowanie i nadzorowanie odbiorów wykonywanych robót remontowych i konserwacyjnych.
7. Organizowanie i nadzorowanie przygotowania odpadów pochodzących z: robót budowlanych oraz zużytych narzędzi i urządzeń do przekazania ich do utylizacji.
8. Współpraca z administracjami osiedli.
9. Prowadzenie szkoleń stanowiskowych pracowników ogólnobudowlanych.
10. Przeprowadzanie bieżących kontroli stanu technicznego budynków, mieszkań, lokali handlowo-usługowych; sporządzenie wniosków oraz protokołów z przeglądów i ich przedkładanie do akceptacji kierownikowi osiedla.
11. Opracowywanie harmonogramów przeglądów sezonowych obiektów zasobów administracji.
12. Przeprowadzanie zleconych przez Spółdzielnię przeglądów stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych.
13. Dokonywanie typowania obiektów do napraw głównych i modernizacji oraz sporządzanie protokołów typowania obiektów do napraw głównych.
14. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
15. Opracowywanie uproszczonej dokumentacji technicznej i kosztowej robót konserwacyjnych i napraw bieżących.
16. Opracowywanie projektów planów remontowo-konserwacyjnych obiektów budowlanych w zasobach administracji.
17. Dokonywanie odbiorów robót naprawczych i modernizacyjnych oraz sprawdzanie kosztorysów i faktur wystawianych przez wykonawców robót.
18. Dokonywanie rejestracji i oszacowania szkód powstałych wskutek działania nagłych zdarzeń: pożar, burza itp. oraz zgłaszanie ich do ubezpieczyciela i prowadzenie postępowania odszkodowawczego.
19. Prowadzenie bieżącej analizy realizacji planów rzeczowo-finansowych robót remontowo-konserwacyjnych oraz opracowywanie wniosków w tym zakresie.
20. Nadzorowanie prac konserwacyjnych i remontowych realizowanych przez konserwatorów administracji i wykonawstwo obce w zasobach administracji.
Po sprawdzeniu przydatności zatrudnienia kolejna umowa na czas nieokreślony.
Miejsce pracy:
Generała Leopolda Okulickiego 32, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stalowej Woli
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe, techniczne
- Wymagane wykształcenie wyższe / średnie oraz doświadczenie w nadzorowaniu zespołu pracowników. Mile widziane uprawnienia budowlane, umiejętność obsługi programu Auto-CAD i podstaw tworzenia dokumentacji technicznej, dobra znajomość obsługi komputera, znajomość pakietu Office (WORD, Excel).
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe / średnie oraz doświadczenie w nadzorowaniu zespołu pracowników. Mile widziane uprawnienia budowlane, umiejętność obsługi programu Auto-CAD i podstaw tworzenia dokumentacji technicznej, dobra znajomość obsługi komputera, znajomość pakietu Office (WORD, Excel).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
15-810-98-01, wew. 209, 202, 212.
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Należy złożyć CV.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail