StPr/25/0748
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 026 do 8 360 PLN
pierwsza umowa na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia
Zakres obowiązków:
- nadzór nad pracą brygady warsztatowej oraz Stacji Uzdatniania Wody,
- zarządzanie magazynem podręcznym i narzędziownią,
- sporządzanie harmonogramów przeglądów i serwisów realizowanych siłami własnymi lub przez firmy zewnętrzne,
- organizacja i nadzór nad bieżącymi naprawami oraz przeglądami technicznymi,
- koordynacja działań utrzymania ruchu, usuwanie awarii i planowanie działań prewencyjnych,
- wdrażanie działań zapobiegających awariom i poprawiających niezawodność urządzeń,
- realizacja zadań remontowych i inwestycyjnych w przydzielonym obszarze,
- współpraca z serwisami zewnętrznymi oraz udział w postępowaniach zakupowych,
- wdrażanie i administrowanie Systemu Utrzymania Ruchu,
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej, instrukcji i procedur,
- raportowanie oraz bieżąca współpraca z kierownictwem i pozostałymi mistrzami.
Godziny pracy: 7-15
Miejsce pracy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
- Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe techniczne, odpowiednie uprawnienia oraz 3 lata doświadczenia - wykształcenie średnie techniczne, odpowiednie uprawnienia oraz 5 lat doświadczenia. Dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników, - umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i podejmowania decyzji pod presją czasu, - znajomość technologii produkcji ciepła z wykorzystaniem kotłów wodnych opalanych węglem i biomasą, - świadectwa kwalifikacyjne Gr. II w zakresie eksploatacji i dozoru, - umiejętność obsługi komputera i programów biurowych (Word, Excel), mile widziana znajomość zintegrowanych systemów informatycznych, - znajomość przepisów z zakresu: BHP, PPOŻ, ochrony środowiska, eksploatacji urządzeń energetycznych, - komunikatywność i umiejętność współpracy, - kreatywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów technicznych, - umiejętność analizy danych eksploatacyjnych i wyciągania wniosków.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe techniczne, odpowiednie uprawnienia oraz 3 lata doświadczenia - wykształcenie średnie techniczne, odpowiednie uprawnienia oraz 5 lat doświadczenia. Dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników, - umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i podejmowania decyzji pod presją czasu, - znajomość technologii produkcji ciepła z wykorzystaniem kotłów wodnych opalanych węglem i biomasą, - świadectwa kwalifikacyjne Gr. II w zakresie eksploatacji i dozoru, - umiejętność obsługi komputera i programów biurowych (Word, Excel), mile widziana znajomość zintegrowanych systemów informatycznych, - znajomość przepisów z zakresu: BHP, PPOŻ, ochrony środowiska, eksploatacji urządzeń energetycznych, - komunikatywność i umiejętność współpracy, - kreatywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów technicznych, - umiejętność analizy danych eksploatacyjnych i wyciągania wniosków.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Łukasz Gajo
Nr telefonu:
89 5241253
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby spełniające warunki i zainteresowane przedstawioną ofertą proszone są o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn) moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Mistrz ds. utrzymania ruchu. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych do Kancelarii w siedzibie Spółki (Olsztyn, ul. Słoneczna 46) lub na adres e-mail: [email protected] do dnia 23.07.2025 r. Szczegółowe informacje pod nr tel. 89 524 12 53.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail