StPr/25/0391
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
- Znajomość procedur obowiązujących w Wydziale,
- Uczestnictwo w wizjach na budynkach,
- Wsparcie dla działań inspektorów nadzoru,
- Kontrola zakresu prac, ich jakości i terminowości,
- Udzielanie odpowiedzi na zgłaszane przez Wykonawców uwagi,
- Gromadzenie i przekazywanie do archiwizacji dokumentów odbiorowych,
- Wprowadzanie dokumentów w DOM 5,
- Uczestniczenie w spotkaniach z Wykonawcami organizowanymi przez Wydział,
- Analiza merytoryczna zgłoszonych propozycji projektów jednostek samorządowych,
- Opiniowanie i nadzór nad realizacją zadań jednostek samorządowych,
- Prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw, opiniowanie wniosków zgłaszanych przez Najemców, instytucje i podmioty gospodarcze,
- Uczestniczenie w pracach Wydziału Remontów Budynków i Lokali.
Miejsce pracy:
al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
Zarząd Lokali Miejskich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera - Ms Office
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
42 628 7093
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe inf. dotyczące naboru: https://bip.zlm.lodz.pl/kariera/ogloszenia-2025/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://bip.zlm.lodz.pl/kariera/ogloszenia-2025/