StPr/25/1572
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Zadania:
•Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
•Sprawdzanie poprawności rejestru zakupu Vat,
•Księgowanie raportu obrotów, raportów kasowych
•Kontrola dokumentów magazynowych, uzgadnianie kont magazynowych,
•Sporządzanie raportów, analiz,
•Realizacja zadań zleconych przez przełożonego
Miejsce pracy:
TREMBECKIEGO 5, 35-234 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
HYGIEA OFFICE SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania: •Wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość), •Doświadczenie lub staż w pracy w dziale księgowości, •Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, •Dobra znajomość pakietu MS Office, •Dokładność, sumienność, rzetelność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, •Umiejętność pracy w zespole, •Dobra organizacja pracy, elastyczność, umiejętność pracy po
Inne wymagania:
Wymagania: •Wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość), •Doświadczenie lub staż w pracy w dziale księgowości, •Znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, •Dobra znajomość pakietu MS Office, •Dokładność, sumienność, rzetelność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, •Umiejętność pracy w zespole, •Dobra organizacja pracy, elastyczność, umiejętność pracy po
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Brzyska
Nr telefonu:
518312230
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail