StPr/25/5626
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
[Praca na czas określony] : co najmniej 6 miesięcy [Godzina zakończenia pracy] : 16:00
Zakres obowiązków:
• obsługa helpdesku IT - wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych
• instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych
• wyszukiwanie usterek sprzętowych i problemów systemowych
• konfiguracja stanowisk pracy dla nowych pracowników
• dbanie o sprawność infrastruktury biurowej (sprzęt, sieci, oprogramowanie)
• konfiguracja sieci VPN dla pracowników zdalnych
• konfiguracja i wsparcie narzędzi Office
• współpraca z innymi pracownikami przy błędach systemowych
• weryfikacja i wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych
• rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- praca pod presją czasu, Certyfikat - język angielski na poziomie B2, praca w zespole
- : umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i problemów systemowych : znajomość podstaw sieci komputerowych, konfiguracji VPN i narzędzi Microsoft, wykształcenie wyższe lub średnie, • doświadczenie w pracy biurowej, • znajomość podstaw sieci komputerowych, konfiguracji VPN i narzędzi Microsoft, • umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i problemów systemowych, • doświadczenie w konfigurowaniu stanowisk pracy, • komunikatywna znajomość języka angielskiego, • umiejętność tworzenia i archiwizacji dokumentacji, • komunikatywność i umiej
Inne wymagania:
: umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i problemów systemowych : znajomość podstaw sieci komputerowych, konfiguracji VPN i narzędzi Microsoft, wykształcenie wyższe lub średnie, • doświadczenie w pracy biurowej, • znajomość podstaw sieci komputerowych, konfiguracji VPN i narzędzi Microsoft, • umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i problemów systemowych, • doświadczenie w konfigurowaniu stanowisk pracy, • komunikatywna znajomość języka angielskiego, • umiejętność tworzenia i archiwizacji dokumentacji, • komunikatywność i umiej
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Magda Ososińska
Nr telefonu:
126868160
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Zaloguj się przez Facebook