StPr/25/0126
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 500 PLN
Wynagrodzenie od 5000 zł - 6500 zł brutto. Umowa o pracę na okres próbny następnie na czas określony i na czas nieokreślony.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości w sposób bieżący i prawidłowy umożliwiający:
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
- przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych.
Księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań. Przygotowywanie przelewów Bankowych w systemie bankowości elektronicznej. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wystawianie faktur sprzedaży. Prowadzenie ewidencji Środków Trwałych oraz Wartości niematerialnych i Prawnych. Aktualizacja instrukcji i regulaminów dotyczących księgowości. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora Szpitala.
Miejsce pracy:
Zamkowa 1, 66-003 Zabór, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Pracodawca:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM LECZENIA DZIECI I MŁODZIEŻY W ZABORZE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, księgowość
- - wykształcenie średnie lub wyższe ekonomia, księgowość, - wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku księgowego, - znajomość aktualnych przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, - mile widziana znajomość programu Comarch Optima, - mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dotacji, - terminowość, systematyczność, dokładność, - duża samodzielność w działaniu, - umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej.
Inne wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomia, księgowość, - wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku księgowego, - znajomość aktualnych przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, - mile widziana znajomość programu Comarch Optima, - mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dotacji, - terminowość, systematyczność, dokładność, - duża samodzielność w działaniu, - umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Poniatowska
Nr telefonu:
68 327 40 28
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail