StPr/25/0078
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z WEWNĘTRZNYMI INTERESARIUSZAMI W CELU WSPARCIA PRZYGOTOWANIA,
ODŚWIEŻENIA, DUE DILIGENCE I ZATWIERDZENIA ELEKTRONICZNEGO REKORDU KYC ORAZ WSPIERAJĄCYCH
ZALACZNIKÓW; PROWADZENIE SKOPLIKOWANYCH BADAŃ I PROCESÓW DOCHODZENIOWYCH NA
RÓŻNYCH WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ŹRÓDŁACH; ZAPEWNIENIE, ŻE PRACA JEST ZGODNA Z
OKREŚLONYMI POLITYKAMI I PROCEDURAMI ZAANGAŻOWANIA; EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PRACĄ W CELU
OSIĄGNIĘCIA CELÓW PRODUKCYJNYCH I JAKOŚCIOWYCH, A TAKŻE REALIZACJI PROJEKTÓW I WYMOGÓW
REGULACYJNYCH; WSPÓŁPRACA W MIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU ZESPOŁOWYCH;
Miejsce pracy:
Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Analityka biznesowa, Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych, praca w zespole
- [Umiejętność 2] : Podstawowa wiedza z zakresu finansów: Zrozumienie podstawowych pojęć finansowych i operacji bankowych; doświadczenie w pracy z klientem; [Umiejętność 1] : doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku; Znajomość narzędzi analitycznych; Wiedza na temat przepisów dotyczących weryfikacji klienta [Inne] : minimum 4 miesiące doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Podstawowa wiedza z zakresu finansów: Zrozumienie podstawowych pojęć finansowych i operacji bankowych; doświadczenie w pracy z klientem; [Umiejętność 1] : doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku; Znajomość narzędzi analitycznych; Wiedza na temat przepisów dotyczących weryfikacji klienta [Inne] : minimum 4 miesiące doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Iwona Narbut
Nr telefonu:
895372800
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.