StPr/25/0671
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
ZAKRES ZADAŃ w szczególności:
-przeprowadzanie kontroli sanitarnych obiektów zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem kontroli; (kontrole w terenie: miasto Płock i powiat płocki);
-przeprowadzanie kontroli doraźnych (tematycznych, interwencyjnych i sprawdzających);
-pobieranie próbek żywności i materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością oraz realiza-cja planu pobierania próbek do badań laboratoryjnych, w ramach Urzędowej Kontroli Żywności i Monitoringu, zgodnie z rocznym planem poboru próbek;
-przygotowywanie projektów pism i decyzji w ramach prowadzonego postępowania admini-stracyjnego zgodnie z Kodeksem Postepowania Administracyjnego dotyczącego nadzoro-wanych obiektów;
-przyjmowanie wniosków o wpis do rejestru zakładów, o zatwierdzenie zakładu i o wpis do rejestru zakładów, składanych przez podmioty działające na rynku spożywczym, spraw-dzanie kompletności składanych wniosków oraz aktualności dołączanych dokumentów;
-przygotowywanie projektów decyzji zatwierdzających zakład oraz wypisywanie zaświadczeń o wpisie do rejestru zakładów Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Płocku;
-ocena znakowania produktów powszechnego spożycia, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia;
-ocena poprawności stosowania oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych.
Miejsce pracy:
Królewiecka 14, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Płocku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
35
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera - exel, word, prawo jazdy kat B
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE -wykształcenie wyższe na kierunkach: technologia żywności i żywienia człowieka, biotech-nologia, dietetyka, zdrowie publiczne, towaroznawstwo, zarządzanie i inżynieria produkcji żywności, chemia żywności lub pokrewne (tytuł zawodowy magistra, wykształcenie wyższe drugiego stopnia lub wykształcenie wyższe należy rozumieć jako wykształcenie mające za-stosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej); -co najmniej 1-roczny staż pracy. WYMAGANIA DODATKOWE -znajomość systemu HACCP i zagadnień z zakresu suplementów diety; -znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej (w szczególności: ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, przepisy z zakresu bezpie-czeństwa żywności, Kodeks postępowania administracyjnego); -bardzo dobra obsługa pakietu MS Office; -bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole; -umiejętność pracy pod presją czasu; -umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyj-ność; -samodzielność i kreatywność; -prawo jazdy kategorii B.
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE -wykształcenie wyższe na kierunkach: technologia żywności i żywienia człowieka, biotech-nologia, dietetyka, zdrowie publiczne, towaroznawstwo, zarządzanie i inżynieria produkcji żywności, chemia żywności lub pokrewne (tytuł zawodowy magistra, wykształcenie wyższe drugiego stopnia lub wykształcenie wyższe należy rozumieć jako wykształcenie mające za-stosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej); -co najmniej 1-roczny staż pracy. WYMAGANIA DODATKOWE -znajomość systemu HACCP i zagadnień z zakresu suplementów diety; -znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej (w szczególności: ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, przepisy z zakresu bezpie-czeństwa żywności, Kodeks postępowania administracyjnego); -bardzo dobra obsługa pakietu MS Office; -bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole; -umiejętność pracy pod presją czasu; -umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyj-ność; -samodzielność i kreatywność; -prawo jazdy kategorii B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
531557157
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY: -CV oraz list motywacyjny; -oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; -kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe). Dokumenty prosimy przesyłać do dnia 01 sierpnia 2025 roku pocztą elektroniczną na adres [email protected], pocztą z dopiskiem na kopercie Rekrutacja młodszy asystent HŻN lub składać osobiście w Sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku, ul. Królewiecka 14, 09-402 Płock. CV Kandydata powinno zawierać zgodnie z art. 221 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (w tym numer telefonu kontaktowego), dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia. Prosimy o niezamieszczanie zdjęcia w CV. Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Płocku z siedzibą w Płocku (09-402) przy ul. Królewieckiej 14 zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji na stanowisko pracy: młodszy asystent HŻN. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Jedocześnie informujemy, iż CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako Rozporządzenie): 1.Administrator Danych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Płocku, będący jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku, ul. Królewiecka 14, 09-402 Płock. Dane kontaktowe:e-mail: [email protected] Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu: /09-402Plock1/skrytka e-Doręczenia: AE:PL-38313-16541-TCSHI-25 tel.: 24 367 26 01 2.Inspektor Ochrony Danych Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku inspektorem ochrony danych za pośrednictwem adresu email: [email protected] lub pisemnie na adres Administratora Danych. 3.Cel przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom. 4.Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a), b) i c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) Rozporządzenia. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 221§1, art. 221a, art. 221b Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 5.Prawa osób, których dane dotyczą Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii; do ich sprostowania; usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; ograniczenia ich przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu; żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych; jak również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6.Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest stosowne do przepisów prawa przywołanych w pkt. 4. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Płocku przetwarza Pani/Pana dane osobowe na zasadach opisanych w niniejszej informacji. 7.Informacja o okresie przechowywania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu osiągnięcia celu, a następnie w celach archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ponadto Administrator Danych, zgodnie z art. 24 ust. 1 Rozporządzenia, stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem rozporządzenia oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta