StPr/25/0664
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonanie obowiązków w zakresie nadzoru nad zapobieganiem i zwalczaniem chorób zakaźnych i zakażeń:
-przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych w ogniskach chorób zakaźnych, zatruć pokarmowych
oraz podejmowanie postępowania zgodnego z właściwością Inspekcji Sanitarnej,
-sporządzanie i opracowywanie dokumentacji, a w szczególności formularzy wywiadów
epidemiologicznych, pism, wniosków do prowadzonego postępowania wyjaśniającego, administracyjnego
i egzekucyjnego, sprawozdań ocen, meldunków i raportów,
- przeprowadzanie kontroli sanitarnych,
- nadzór nad szczepieniami ochronnymi,
- prowadzenie dokumentacji wewnętrznej Sekcji, w tym rejestrów, zapisów w bazach danych, systemach
informatycznych w zakresie chorób zakaźnych i szczepień.
Miejsce pracy:
Wolności 11, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gołdapi
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Wykształcenie wyższe o kierunku: pielęgniarstwo, położnictwo, zdrowie publiczne, biologia/mikrobiologia, farmacja, ratownictwo medyczne lub inne wyższe mające zastosowanie w wykonywaniu zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 7. Wymagany staż pracy minimum 1 rok. 8. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu: znajomości aktów prawnych mających zastosowanie w Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w tym ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi warunków fachowych i sanitarnych, jakim powinny odpowiadać podmioty lecznicze, bieżącego reżimu sanitarno przeciwepidemicznego w obiektach podmiotów leczniczych, w tym w szpitalach, przychodniach, gabinetach lekarskich. dezynfekcji i sterylizacji narzędzi i sprzętu oraz powierzchni w podmiotach leczniczych, chorób zakaźnych i innych czynników biologicznych wywołujących choroby zakaźne i zakażenia u ludzi, programu szczepień ochronnych u ludzi, niepożądanych odczynów poszczepiennych, zasad przechowywania i dystrybucji szczepionek z zasadami łańcucha chłodniczego, systemu kontroli zakażeń szpitalnych, statystyki medycznej, kodeksu postępowania administracyjnego i egzekucyjnego, przepisów bhp. II. Wymagania dodatkowe preferowane: odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, znajomość programów pakietu office, odporność na stres, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. praca w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów EZD.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Wykształcenie wyższe o kierunku: pielęgniarstwo, położnictwo, zdrowie publiczne, biologia/mikrobiologia, farmacja, ratownictwo medyczne lub inne wyższe mające zastosowanie w wykonywaniu zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 7. Wymagany staż pracy minimum 1 rok. 8. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu: znajomości aktów prawnych mających zastosowanie w Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w tym ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi warunków fachowych i sanitarnych, jakim powinny odpowiadać podmioty lecznicze, bieżącego reżimu sanitarno przeciwepidemicznego w obiektach podmiotów leczniczych, w tym w szpitalach, przychodniach, gabinetach lekarskich. dezynfekcji i sterylizacji narzędzi i sprzętu oraz powierzchni w podmiotach leczniczych, chorób zakaźnych i innych czynników biologicznych wywołujących choroby zakaźne i zakażenia u ludzi, programu szczepień ochronnych u ludzi, niepożądanych odczynów poszczepiennych, zasad przechowywania i dystrybucji szczepionek z zasadami łańcucha chłodniczego, systemu kontroli zakażeń szpitalnych, statystyki medycznej, kodeksu postępowania administracyjnego i egzekucyjnego, przepisów bhp. II. Wymagania dodatkowe preferowane: odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, znajomość programów pakietu office, odporność na stres, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. praca w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów EZD.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Grażyna Mentel
Wymagane dokumenty:
. Wymagane dokumenty: podpisany list motywacyjny, podpisany CV (życiorys) z opisem przebiegu pracy zawodowej, kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa zgodnie z wymaganiami niezbędnymi, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ewentualnie inne kopie dodatkowych dokumentów świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.), kopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe, a w przypadku trwania stosunku pracy oświadczenie kandydata określające staż pracy u obecnego pracodawcy, podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska, podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji. VI. Termin i miejsce składania dokumentów: a) osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście w siedzibie PSSE w Gołdapi lub listownie na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gołdapi ul. Wolności 11, 19-500 Gołdap, b) oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko pracy MŁODSZY ASYSTENT w sekcji Epidemiologii, c) termin składania ofert: 23.12.2025 r. do godz. 14.30 - decyduje data i godzina wpływu do siedziby PSSE w Gołdapi, d) dokumenty złożone po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane, e) złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną zaproszone telefonicznie do kolejnego etapu naboru, f) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie przejdą weryfikacji formalnej, zostaną zniszczone, g) szczegółowe informacje o konkursie można uzyskać pod numerem telefonu: 876151547. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: www.gov.pl/web/psse-goldap
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook