StPr/25/0432
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy;
- wykonywanie zadań na rzecz bezrobotnych i innych uprawnionych osób poszukujacych pracy będących beneficjentami Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy;
- kontakt z osobą zarejestrowaną lub osobą niezarejestrowaną w celu przedstawienia ofert pracy pracodawcy krajowego lub oferty pracy pracodawcy z EOG;
- udostępnienie krajowych ofert pracy I zagranicznych ofert pracy do samodzielnego zapoznania się przez osoby zarejestrowane lub osoby niezarejestrowane;
- pomocy przy organizowaniu giełdy pracy będącej formą kontaktu pracodawcy krajowego z wieloma kandydatami do pracy, dobranymi spośród osób zarejestrowanych i niezarejestrowanych, w celu pozyskania do pracy kandydatów odpowiadających wymaganiom tego pracodawcy;
- pomoc przy organizowaniu targów pracy będących formą kontaktu wielu pracodawców krajowych lub pracodawców z państw EGO z wieloma kandydatami do pracy w celu prezentacji krajowych ofert pracy, zagranicznych ofert pracy lub propozycji miejsc pracy oraz pozyskanie do pracy;
- wykonywanie pozostałych czynności związanych z obsługą administracyjną;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu;
- archiwizacja dokumentów;
- wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora PUP lub kierownika działu.
Miejsce pracy:
Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa pakietu MS Office
- - znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, w tym pakietu MS Office oraz aplikacji internetowych; - znajomość przepisów ustawy: o rynku pracy i służbach zatrudnienia, o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego; - umiejętność pracy zespołowej, skutecznej komunikacji oraz samodzielnego planowania i organizacji własnych zadań; - doświadczenie w pracy z klientem; - systematyczność, terminowość, sumienność, rzetelność oraz odporność na stres.
Inne wymagania:
- znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, w tym pakietu MS Office oraz aplikacji internetowych; - znajomość przepisów ustawy: o rynku pracy i służbach zatrudnienia, o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego; - umiejętność pracy zespołowej, skutecznej komunikacji oraz samodzielnego planowania i organizacji własnych zadań; - doświadczenie w pracy z klientem; - systematyczność, terminowość, sumienność, rzetelność oraz odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV); b) list motywacyjny odręcznie podpisany; c) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; d) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy; e) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia); f) odręcznie podpisane oświadczenie o: - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji; - posiadanym obywatelstwie; - pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; - braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisko urzędnicze; - nieposzlakowanej opinii. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor, w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Tomyślu w godzinach pracy urzędu (7:00 15:00) lub przesłać pocztą na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 30, 64-300 Nowy Tomyśl, w terminie do dn. 24.11.2025 r.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook