StPr/25/1827
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 500 PLN
wynagrodzenie zależności o posiadanego stażu i doświadczenia, dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wysługę lat, zwrot kosztów dojazdów samochodem prywatnym do kontrolowanych jednostek, nagrody jubileuszowe, nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS, przedświąteczna pomoc finansowa
Zakres obowiązków:
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy należy wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie kontroli gospodarki finansowej zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli i tematyką kontroli, sporządzanie wymaganych dokumentów, w szczególności protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz projektów zawiadomień do właściwych organów, a także wymaganych sprawozdań z kontroli.
Miejsce pracy:
Oleska 19a, 45-052 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Pracodawca:
Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- Prawo jazdy kat. B
- wymagane prawo jazdy kat. B oraz wyrażenie zgody na prowadzenie samochodu służbowego Umiejętności praktyczna umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel) Oczekiwania dodatkowe: znajomość podstawowych przepisów prawa w zakresie działalności regionalnych izb obrachunkowych, funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych oraz podstaw rachunkowości, posiadanie następujących cech: zdolności analityczne, konsekwencja w realizowaniu zadań, chęć rozwoju zawodowego, komunikatywność, dyskrecja, dobra organizacja pracy, terminowość, punktualność, wytrwałość, doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, mile widziani również absolwenci lat 2024 i 2025, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
Inne wymagania:
wymagane prawo jazdy kat. B oraz wyrażenie zgody na prowadzenie samochodu służbowego Umiejętności praktyczna umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel) Oczekiwania dodatkowe: znajomość podstawowych przepisów prawa w zakresie działalności regionalnych izb obrachunkowych, funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych oraz podstaw rachunkowości, posiadanie następujących cech: zdolności analityczne, konsekwencja w realizowaniu zadań, chęć rozwoju zawodowego, komunikatywność, dyskrecja, dobra organizacja pracy, terminowość, punktualność, wytrwałość, doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, mile widziani również absolwenci lat 2024 i 2025, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Machowicz
Nr telefonu:
774538636 wew 72
Wymagane dokumenty:
zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, list motywacyjny oraz CV ze szczegółowym przebiegiem dotychczasowej pracy zawodowej, kserokopię dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy i o wyrażeniu zgody na prowadzenie samochodu służbowego, Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Izby w Opolu, ul. Oleska 19 A, III piętro, przesłać pocztą na wskazany adres lub przesłać elektronicznie na adres: [email protected] w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia (tj. do 24 października 2025 r.). Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu. Podstawą wyboru kandydata będzie ocena jego przydatności na stanowisku, o którym mowa w ogłoszeniu, dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej, na którą zaproszeni zostaną kandydaci spełniający kryteria określone w ogłoszeniu oraz których oferty zostaną najwyżej ocenione na etapie analizy złożonych dokumentów. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty w ciągu 3 miesięcy od daty składania ofert. Po tym okresie złożone oferty zostaną zniszczone. W związku z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że Administratorem danych osobowych zawartych w Pani/Pana dokumentach aplikacyjnych jest Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu reprezentowana przez Prezesa Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z siedzibą: ul. Oleska 19 A, 45-052 Opole. 1. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez email: [email protected] w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji oraz podjęcia działań przed nawiązaniem stosunku pracy. 3. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. 4. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania. 5. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. 6. Zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości na adres Administratora. 7. Dane kandydatów będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 8. Planowany termin usunięcia danych nie dłużej niż 3 miesiące od momentu zakończenia rekrutacji. 9. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. 10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej. 11. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon