StPr/24/1669
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 900 do 5 800 PLN
a)przewidywane wynagrodzenie brutto dla Młodszego Inspektora Kontroli: 4.900,00 zł; b)miesięczna kwota wynagrodzenia brutto na stanowisku Inspektora kontroli od 5.500,00 zł (będzie uzależniona od stażu pracy i doświadczenia zawodowego kandydata); c)miesięczna kwota wynagrodzenia brutto na stanowisku Starszego Inspektora kontroli od 5.800,00 zł (będzie uzależniona od stażu pracy i doświadczenia zawodowego kandydata); d)oferty doręczone do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy - po upływie terminu o którym mowa w pkt 9 - nie będą rozpatrywane; e)kandydaci spełniający warunki formalne zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, w oparciu o którą podjęta zostanie decyzja dotycząca naboru. Izba zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną osób wybranych na podstawie otrzymanych ofert.
Zakres obowiązków:
a)przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych: w jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności i gospodarności;
b)przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych
z budżetu jednostek samorządu terytorialnego;
c)kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych
ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;
d)przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.
Miejsce wykonywania pracy:
Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - Wydział Kontroli Gospodarki Finansowej:
Zespół w Bydgoszczy siedziba Izby (ul. Św. Trójcy 35, 85-224 Bydgoszcz),
Zespół Zamiejscowy w Toruniu (ul. Szosa Bydgoska 52, 87-100 Toruń).
Uwaga: tym przede wszystkim prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego
w odległości do ok. 90 km od siedziby Izby lub siedziby Zespołu Zamiejscowego.
Miejsce pracy:
Szosa Bydgoska 52, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W BYDGOSZCZY O/TORUŃ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo, administracja lub ekonomia
- Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: a)obywatelstwo polskie; b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku; d)wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia), 7) Wymagania dodatkowe: a)wiedza z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, podatków; b)doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach samorządu terytorialnego; c)znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych; d)posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, mobilność; e)prawo jazdy kat. B; f)znajomość pisania algorytmów umożliwiających analizę danych w językach skryptowych (np. Excel, ACL);
Inne wymagania:
Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: a)obywatelstwo polskie; b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku; d)wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja lub ekonomia), 7) Wymagania dodatkowe: a)wiedza z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, podatków; b)doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach samorządu terytorialnego; c)znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) oraz urządzeń biurowych; d)posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, mobilność; e)prawo jazdy kat. B; f)znajomość pisania algorytmów umożliwiających analizę danych w językach skryptowych (np. Excel, ACL);
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oferta kandydata musi zawierać: list motywacyjny, CV zawierające informacje o posiadanym wykształceniu oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia; Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected] lub przesyłać na adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy, 85-224 Bydgoszcz, ul. Św. Trójcy 35 (dotyczy zarówno pracy w siedzibie Izby w Bydgoszczy, jak i również ofert pracy w Zespole Zamiejscowym w Toruniu)- w terminie do dnia: 29 listopada 2024 r.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny, Termin: do 29 listopada 2024 r.