StPr/25/0264
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
•przyjmowanie zgłoszeń od klienta zewnętrznego
•przeprowadzenie wywiadu według posiadanych instrukcji i wiedzy o produkcie
•klasyfikacja zgłoszeń według karty serwisowej produktu i klienta
•potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia do klienta zewnętrznego
•adresowanie zgłoszeń do odpowiedniej grupy funkcjonalnej
•monitorowanie czasu reakcji i czasu rozwiązania zgłoszenia
Miejsce pracy:
Kasprzaka 3, 85-321 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o. o. w Bydgoszczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista, , bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, Pakietu Office
- wykształcenie wyższe o kierunku informatyka, bankowość, ekonomia, lub pokrewne umiejętność prowadzenia rozmów z klientem
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe o kierunku informatyka, bankowość, ekonomia, lub pokrewne umiejętność prowadzenia rozmów z klientem
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Nowicka
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail