MŁODSZY KONSULTANT DS. ADMINISTRACJI

MŁODSZY KONSULTANT DS. ADMINISTRACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0400

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa sekretariatu kancelarii,
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym przesyłkami kurierskimi,
- obsługa centrali telefonicznej i kontaktu z klientem,
- przyjmowanie i wydawanie dokumentacji, kierowanie ruchem klientów i obsługa gości,
- zarządzanie umowami z klientami oraz prowadzenie teczek umów,
- obsługa recepcyjna spotkań i wydarzeń kancelaryjnych,
- prowadzenie kasy gotówkowej i ewidencji dokumentów księgowych,
- wystawianie faktur, faktur korygujących i not księgowych,
- zarządzanie salą konferencyjną i szkoleniową oraz magazynami podręcznymi,
- administrowanie pieczęciami i kluczami,
- współpraca z innymi działami kancelarii.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia,
- pracę w wspierającym zespole.



Miejsce pracy:
Radlińska 68, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie

Pracodawca:
DORADZTWO PODATKOWE GACZYK S. C.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • obsługa komputera
  • - wykształcenie wyższe lub średnie z minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy administracyjnej, - wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności, - bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz dokładność i rzetelność, - umiejętność analitycznego myślenia i wnikliwość, - rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, - komunikatywność i kultura osobista. Mile widziane: - doświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub w zarządzaniu flotą pojazdów, - prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie z minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy administracyjnej, - wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności, - bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz dokładność i rzetelność, - umiejętność analitycznego myślenia i wnikliwość, - rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, - komunikatywność i kultura osobista. Mile widziane: - doświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub w zarządzaniu flotą pojazdów, - prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Beata Żyto

Nr telefonu:
730 333 562

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 10.06.2025, 04:38
ID ogłoszenia: 235147
Udostępnij:
Dodano: 10.06.2025, 04:38
ID ogłoszenia: 235147

Zobacz inne oferty

Do góry