StPr/25/0400
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa sekretariatu kancelarii,
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym przesyłkami kurierskimi,
- obsługa centrali telefonicznej i kontaktu z klientem,
- przyjmowanie i wydawanie dokumentacji, kierowanie ruchem klientów i obsługa gości,
- zarządzanie umowami z klientami oraz prowadzenie teczek umów,
- obsługa recepcyjna spotkań i wydarzeń kancelaryjnych,
- prowadzenie kasy gotówkowej i ewidencji dokumentów księgowych,
- wystawianie faktur, faktur korygujących i not księgowych,
- zarządzanie salą konferencyjną i szkoleniową oraz magazynami podręcznymi,
- administrowanie pieczęciami i kluczami,
- współpraca z innymi działami kancelarii.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia,
- pracę w wspierającym zespole.
Miejsce pracy:
Radlińska 68, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Pracodawca:
DORADZTWO PODATKOWE GACZYK S. C.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- obsługa komputera
- - wykształcenie wyższe lub średnie z minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy administracyjnej, - wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności, - bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz dokładność i rzetelność, - umiejętność analitycznego myślenia i wnikliwość, - rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, - komunikatywność i kultura osobista. Mile widziane: - doświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub w zarządzaniu flotą pojazdów, - prawo jazdy kat. B.
Inne wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie z minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy administracyjnej, - wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności, - bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz dokładność i rzetelność, - umiejętność analitycznego myślenia i wnikliwość, - rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, - komunikatywność i kultura osobista. Mile widziane: - doświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub w zarządzaniu flotą pojazdów, - prawo jazdy kat. B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Żyto
Nr telefonu:
730 333 562
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail