StPr/25/1355
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 do 5 800 PLN
- umowa o pracę na czas określony - 1 rok
Zakres obowiązków:
Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów (Help Desk).
Miejsce pracy:
SUKIENNICZA 8, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
EVEREST PRZEDSIĘBIORSTWO INFORMATYCZNE S.C. SZREITER MAREK, SZREITER HALINA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, średnie ekonomiczne, czynne prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów biurowych (Word, Excel), systemów finansowo-księgowych oraz urządzeń biurowych, kultura osobista, asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, rzetelność, umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków, chęć rozwijania kompetencji, umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, średnie ekonomiczne, czynne prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów biurowych (Word, Excel), systemów finansowo-księgowych oraz urządzeń biurowych, kultura osobista, asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, rzetelność, umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków, chęć rozwijania kompetencji, umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marek Szreiter
Nr telefonu:
509 021 446
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail