StPr/24/0829
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
Ewidencja korespondencji, obsługa klientów kancelarii, przygotowanie i dekretacja dokumentów, sporządzanie deklaracji, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych, sporządzanie i wprowadzanie danych do KRZ.
Miejsce pracy:
Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie ogólnokształcące
- Komputer - obsługa komputera, Umiejętność obsługi oprogramowania Insert, Znajomość pakietu MS OFFICE
- Wykształcenie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera i pakietu Office, znajomość Insert NeXo.
Inne wymagania:
Wykształcenie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera i pakietu Office, znajomość Insert NeXo.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Beata Nizioł-Bąk
Nr telefonu:
757326601 w. 127
Wymagane dokumenty:
Skierowanie