StPr/25/0803
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 780 do 7 200 PLN
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań z zakresu rejestracji pojazdów, w tym wprowadzanie zawiadomień o zbyciu pojazdów.
Miejsce pracy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Kielcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią. Znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Dodatkowe wymagania: Doświadczenie zawodowe w zakresie zbieżnym z przedmiotowym stanowiskiem pracy, doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, skrupulatność, sumienność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią. Znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Dodatkowe wymagania: Doświadczenie zawodowe w zakresie zbieżnym z przedmiotowym stanowiskiem pracy, doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, skrupulatność, sumienność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Kaller
Wymagane dokumenty:
CV