StPr/25/0938
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 780 do 7 350 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się i nie stosuje przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych do ustaw. Opracowanie rocznego planu zamówień publicznych udzielanych przez Starostwo oraz prowadzenie na podstawie ewidencji postępowań i rejestru umów. Udzielanie odpowiedzi na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej dla Wydziału Strategii i Rozwoju.
Miejsce pracy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Kielcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania wobec kandydata: Wymagania niezbędne ( formalne ): Posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ): preferowane wykształcenie prawnicze, co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań zamówień publicznych, biegła znajomość systemów informatycznych związanych z zamówieniami publicznymi, umiejętność sporządzenia dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w dowolnym trybie, znajomość zasad kontroli zarządczej, odporność na stres, działanie pod presją czasu, dyspozycyjność, sumienność i obowiązkowość, wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Wymagania wobec kandydata: Wymagania niezbędne ( formalne ): Posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ): preferowane wykształcenie prawnicze, co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań zamówień publicznych, biegła znajomość systemów informatycznych związanych z zamówieniami publicznymi, umiejętność sporządzenia dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w dowolnym trybie, znajomość zasad kontroli zarządczej, odporność na stres, działanie pod presją czasu, dyspozycyjność, sumienność i obowiązkowość, wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Kaller
Nr telefonu:
41 200 13 34
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
wzory "dokumentów aplikacyjnych" dostępne pod linkiem: https://bip.powiat.kielce.pl/praca-w-starostwie/wzory-dokumentow-aplikacyjnych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail