MŁODSZY REFERENT

MŁODSZY REFERENT

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 780 - 7 350 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0938

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 780 do 7 350 PLN

Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się i nie stosuje przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych do ustaw. Opracowanie rocznego planu zamówień publicznych udzielanych przez Starostwo oraz prowadzenie na podstawie ewidencji postępowań i rejestru umów. Udzielanie odpowiedzi na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej dla Wydziału Strategii i Rozwoju.

Miejsce pracy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Kielcach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania wobec kandydata: Wymagania niezbędne ( formalne ): Posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ): preferowane wykształcenie prawnicze, co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań zamówień publicznych, biegła znajomość systemów informatycznych związanych z zamówieniami publicznymi, umiejętność sporządzenia dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w dowolnym trybie, znajomość zasad kontroli zarządczej, odporność na stres, działanie pod presją czasu, dyspozycyjność, sumienność i obowiązkowość, wysoka kultura osobista.


Inne wymagania:
Wymagania wobec kandydata: Wymagania niezbędne ( formalne ): Posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ): preferowane wykształcenie prawnicze, co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań zamówień publicznych, biegła znajomość systemów informatycznych związanych z zamówieniami publicznymi, umiejętność sporządzenia dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w dowolnym trybie, znajomość zasad kontroli zarządczej, odporność na stres, działanie pod presją czasu, dyspozycyjność, sumienność i obowiązkowość, wysoka kultura osobista.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Magdalena Kaller

Nr telefonu:
41 200 13 34

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
wzory "dokumentów aplikacyjnych" dostępne pod linkiem: https://bip.powiat.kielce.pl/praca-w-starostwie/wzory-dokumentow-aplikacyjnych

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 23.07.2025, 21:31
ID ogłoszenia: 266734
Udostępnij:
Dodano: 23.07.2025, 21:31
ID ogłoszenia: 266734

Zobacz inne oferty

Do góry