MŁODSZY REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ

MŁODSZY REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Końskich

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0750

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw dotyczących szeroko pojętych podatków i opłat lokalnych obsługiwanych przez Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach,
2.Prowadzenie ewidencji księgowej podatków i opłat,
3.Prowadzenie prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków i opłat,
4.Bieżące uzgadnianie z pracownikami ds. księgowości budżetowej wpływów z tytułu podatków i opłat,
5.Kontrolowanie terminowości wpłat należności przez podatników,
6.Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak: upomnienia, tytuły wykonawcze,
7.Dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat i zaległości,
8.Przeprowadzanie rozliczeń rachunkowo-kasowych inkasentów oraz naliczanie prowizji za inkaso, zgodnie z uchwałą w sprawie wynagrodzenia za inkaso,
9.Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości,
10.Dokonywanie odpisu na rzecz Izby Rolniczej z tytułu wpływów z podatku rolnego,
11.Sporządzanie sprawozdań,
12.Przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego,
13.Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych,
14.Wykonywanie zadań określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu,
15.Wykonywanie innych czynności nie objętych zakresem czynności na polecenie służbowe przełożonego.

Miejsce pracy:
Radoszyce, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, prawo, ekonomia, finanse, rachunkowość lub wykształcenie wyższe inne niż wymienione powyżej i studia podyplomowe w zakresie kierunków wymienionych powyżej. Minimum roczny staż pracy na stanowiskach nierobotniczych. 1. Znajomość przepisów prawa samorządowego dotyczących uwarunkowań prawno-budżetowych funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, 2. Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej oraz procedur administracyjnych, w szczególności: - przepisów prawnych dotyczących pracy na stanowisku ds. księgowości podatkowej, - Ustawy o samorządzie gminnym, - Ustawy o finansach publicznych, , - Kodeksu postępowania administracyjnego, - Ustawy o pracownikach samorządowych, - Ustawy o rachunkowości, - Ustawy Ordynacja podatkowa, - Ustawy o ochronie danych osobowych, - Ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw. 3. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel), urządzeń biurowych, znajomość programów księgowych, znajomość zagadnień z zakresu klasyfikacji budżetowej jednostek samorządowych. 4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, komunikatywność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista, umiejętność analitycznego myślenia oraz koordynowania działań, umiejętność pracy pod presją czasu.


Inne wymagania:
wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, prawo, ekonomia, finanse, rachunkowość lub wykształcenie wyższe inne niż wymienione powyżej i studia podyplomowe w zakresie kierunków wymienionych powyżej. Minimum roczny staż pracy na stanowiskach nierobotniczych. 1. Znajomość przepisów prawa samorządowego dotyczących uwarunkowań prawno-budżetowych funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, 2. Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej oraz procedur administracyjnych, w szczególności: - przepisów prawnych dotyczących pracy na stanowisku ds. księgowości podatkowej, - Ustawy o samorządzie gminnym, - Ustawy o finansach publicznych, , - Kodeksu postępowania administracyjnego, - Ustawy o pracownikach samorządowych, - Ustawy o rachunkowości, - Ustawy Ordynacja podatkowa, - Ustawy o ochronie danych osobowych, - Ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw. 3. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel), urządzeń biurowych, znajomość programów księgowych, znajomość zagadnień z zakresu klasyfikacji budżetowej jednostek samorządowych. 4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, komunikatywność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista, umiejętność analitycznego myślenia oraz koordynowania działań, umiejętność pracy pod presją czasu.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Artur Ziółkowski

Nr telefonu:
413726363 w. 202

Wymagane dokumenty:
CV
Dodano: 06.09.2025, 04:41
ID ogłoszenia: 309397
Udostępnij:
Dodano: 06.09.2025, 04:41
ID ogłoszenia: 309397

Zobacz inne oferty

Do góry