StPr/25/0750
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw dotyczących szeroko pojętych podatków i opłat lokalnych obsługiwanych przez Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach,
2.Prowadzenie ewidencji księgowej podatków i opłat,
3.Prowadzenie prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków i opłat,
4.Bieżące uzgadnianie z pracownikami ds. księgowości budżetowej wpływów z tytułu podatków i opłat,
5.Kontrolowanie terminowości wpłat należności przez podatników,
6.Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak: upomnienia, tytuły wykonawcze,
7.Dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat i zaległości,
8.Przeprowadzanie rozliczeń rachunkowo-kasowych inkasentów oraz naliczanie prowizji za inkaso, zgodnie z uchwałą w sprawie wynagrodzenia za inkaso,
9.Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości,
10.Dokonywanie odpisu na rzecz Izby Rolniczej z tytułu wpływów z podatku rolnego,
11.Sporządzanie sprawozdań,
12.Przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego,
13.Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych,
14.Wykonywanie zadań określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu,
15.Wykonywanie innych czynności nie objętych zakresem czynności na polecenie służbowe przełożonego.
Miejsce pracy:
Radoszyce, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, prawo, ekonomia, finanse, rachunkowość lub wykształcenie wyższe inne niż wymienione powyżej i studia podyplomowe w zakresie kierunków wymienionych powyżej. Minimum roczny staż pracy na stanowiskach nierobotniczych. 1. Znajomość przepisów prawa samorządowego dotyczących uwarunkowań prawno-budżetowych funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, 2. Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej oraz procedur administracyjnych, w szczególności: - przepisów prawnych dotyczących pracy na stanowisku ds. księgowości podatkowej, - Ustawy o samorządzie gminnym, - Ustawy o finansach publicznych, , - Kodeksu postępowania administracyjnego, - Ustawy o pracownikach samorządowych, - Ustawy o rachunkowości, - Ustawy Ordynacja podatkowa, - Ustawy o ochronie danych osobowych, - Ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw. 3. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel), urządzeń biurowych, znajomość programów księgowych, znajomość zagadnień z zakresu klasyfikacji budżetowej jednostek samorządowych. 4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, komunikatywność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista, umiejętność analitycznego myślenia oraz koordynowania działań, umiejętność pracy pod presją czasu.
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, prawo, ekonomia, finanse, rachunkowość lub wykształcenie wyższe inne niż wymienione powyżej i studia podyplomowe w zakresie kierunków wymienionych powyżej. Minimum roczny staż pracy na stanowiskach nierobotniczych. 1. Znajomość przepisów prawa samorządowego dotyczących uwarunkowań prawno-budżetowych funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, 2. Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej oraz procedur administracyjnych, w szczególności: - przepisów prawnych dotyczących pracy na stanowisku ds. księgowości podatkowej, - Ustawy o samorządzie gminnym, - Ustawy o finansach publicznych, , - Kodeksu postępowania administracyjnego, - Ustawy o pracownikach samorządowych, - Ustawy o rachunkowości, - Ustawy Ordynacja podatkowa, - Ustawy o ochronie danych osobowych, - Ustawy o dostępie do informacji publicznej, oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw. 3. Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel), urządzeń biurowych, znajomość programów księgowych, znajomość zagadnień z zakresu klasyfikacji budżetowej jednostek samorządowych. 4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, komunikatywność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista, umiejętność analitycznego myślenia oraz koordynowania działań, umiejętność pracy pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Artur Ziółkowski
Nr telefonu:
413726363 w. 202
Wymagane dokumenty:
CV