Prowadzenie rejestru zewnętrznych dokumentów księgowych w szczególności wprowadzanie i prowadzenie obiegu tych dokumentów, w tym kontrola formalna i rachunkowa. Ewidencja środków trwałych, w tym niskocennych, wyposażenia oraz innych składników majątkowych, również pozabilansowych. Czynny udział w współpraca przy rozliczaniu inwestycji. Obrót magazynowy, w zakresie kontroli iedidencji księgowej dokumentów magazynowych. Prowadzednie wszelkich spraw z zakresu ubezpieczeń Spółki, w szczególności prowadzenie ewidencji polis, kontrola ich ciągłości, zgłaszanie i prowadzenie szkód. Operacje bankowe, w szczególności ewidencja księgowa wyciągów bankowych, przygotowywanie przelewów. Prowadzenie wszelkich spraw w zakresie rozrachunków należności i zobowiązań, w tym windykacja, potwierdzenia sald, korespondencja. Prowadzenie wszelkich spraw z zakresu podatków kolanych, w tym ewidencja, rozliczenia, korespondencja. Księgowanie i rozliczanie operacji z zakresu rozliczeń miedzyokresowych, opłat środowiskowych, funduszu rekultywacji. Uzgadnianie ewidencji ksiąg pomocniczych w ww. zakresie z kontami księgi głównej. CZynny udział w inwentaryzaji składników majątkowych Spółki, w tym podejmowanie stałych działań weryfikacyjnych i kontrolnych w zakresie majątkowych Spółki. Udział przy tworzeniu plany finasowego, sporządzenie różnych analiz i zestawień finasowych. Sprawozdawczość GUS ww. zakresie. Współpraca z Działami/ Zakładami spółki oraz podmiotami zewnętrznymi w ww. zakresie. Zastępstwo na stanowisku ds. ksiegowości. Wynowywanie innych zadań na polecenie bezpśredniego przełożonego lub Zarządu.
Miejsce pracy: Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- Wymagany rok doświadczenia na podobnym stanowisku Obsługa komputera, w tym biegła znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, dokładność, teminowość, uczciwość Wiedza z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, w tym podatków lokalnych, pozostałych regulującxych sprawy wymienione w zakresie obowiązków.
Inne wymagania:
Wymagany rok doświadczenia na podobnym stanowisku Obsługa komputera, w tym biegła znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, dokładność, teminowość, uczciwość Wiedza z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, w tym podatków lokalnych, pozostałych regulującxych sprawy wymienione w zakresie obowiązków.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Magdalena Nadolska
Nr telefonu:
767465280
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, podanie
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 300 do 4 700 PLN