StPr/25/0361
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1.Uzgadnianie sald na rachunkach bankowych i kredytowych na bieżąco.
2.Dokonywanie kontroli dokumentów księgowych pod względem ich kompletności poprzedzającej ich zapłatę.
3.Obsługa systemu elektronicznej obsługi bankowej.
4.Wystawianie czeków w ramach bezgotówkowej obsługi urzędu.
5.Prowadzenie pełnego zakresu spraw dotyczących druków ścisłego zarachowania.
6.Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z ustawą o rachunkowości.
7.Dokonywanie odpisów umorzeniowych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z przepisami prawa.
8.Współpraca z Referatem Nieruchomości w zakresie ewidencji gruntów.
9.Współpraca z kierownikami Referatów Urzędu i dyrektorami jednostek organizacyjnych gminy.
Miejsce pracy:
Rynek 19, 59-820 Leśna, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Leśnej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Księgowość - księgowość komputerowa
- Obsługa komputera - MS Office
Inne wymagania:
Obsługa komputera - MS Office
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Skrzyńska
Nr telefonu:
453 053 732
Wymagane dokumenty:
Praca na czas określony: 4 miesiące Godziny pracy: 7:30 - 15:30
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon