StPr/25/08560
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
• Udzielanie pomocy użytkownikom dot. oprogramowania i sprzętu
• Przygotowanie personalizowanych stacji roboczych na potrzeby użytkowników
• Utrzymanie infrastruktury sprzętowej
• Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej i ewidencji sprzętu Wydziału (pod względem IT)
Miejsce pracy:
Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Miejskich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie; - Prawo jazdy kat. B; - Nieposzlakowana opinia; - Obywatelstwo polskie; - Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - Doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (HelpDesk); - Znajomość języka angielskiego na poziomie B1. Warunki pracy na danym stanowisku: - Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - Praca w biurze (I piętro, budynek bez podjazdów, bez windy dla wózków inwalidzkich, drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim); - Współpraca z pracownikami urzędu; - Przemieszczanie się pomiędzy budynkami; - Kontakty z kontrahentami. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie; - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia; - Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy; - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku; - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 18.08.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 191
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie; - Prawo jazdy kat. B; - Nieposzlakowana opinia; - Obywatelstwo polskie; - Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - Doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (HelpDesk); - Znajomość języka angielskiego na poziomie B1. Warunki pracy na danym stanowisku: - Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - Praca w biurze (I piętro, budynek bez podjazdów, bez windy dla wózków inwalidzkich, drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim); - Współpraca z pracownikami urzędu; - Przemieszczanie się pomiędzy budynkami; - Kontakty z kontrahentami. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie; - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia; - Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy; - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku; - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 18.08.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 191
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie; - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia; - Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy; - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku; - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrutacji https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/