StPr/25/0689
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 200 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa sekretariatu Urzędu Miejskiego - wykonywanie czynności kancelaryjnych w oparciu o obowiązującą instrukcję kancelaryjną. Prowadzenie ekspedycji i łączności, obsługa organizacyjna pracy Burmistrza i Zastępcy Burmistrza. Organizowanie załatwiania skarg, wniosków i petycji mieszkańców. Kontrola i rozliczanie faktur za telefony służbowe i inne.
Miejsce pracy:
Wolności 25, 78-540 Kalisz Pomorski, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski Kalisz Pomorski
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet, Excel
- Sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra znajomość obsługi komputera, programów komputerowych oraz urządzeń biurowych. 1 rok stażu pracy na stanowisku w administracji publicznej.
Inne wymagania:
Sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra znajomość obsługi komputera, programów komputerowych oraz urządzeń biurowych. 1 rok stażu pracy na stanowisku w administracji publicznej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Bejnarowicz
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook