StPr/25/10363
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zajęcia pasa drogowego,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- kontrola zgodności zajmowania pasa drogowego z wydanym zezwoleniem.
Miejsce pracy:
00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Miejskich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy
- umiejętność obsługi komputera znajomość programów komputerowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie, - Nieposzlakowana opinia, - Obywatelstwo polskie, - Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - Wykształcenie wyższe - Doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych - Dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o drogach publicznych - Prawo jazdy kat. B - Znajomość topografii m. st. Warszawy - Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) Wymagane dokumenty i oświadczenia : - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135) Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 20.10.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Godziny pracy: 7:30 - 15:30 Miejsce wykonywania pracy: Praca w terenie na obszarze m. st. Warszawy
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie, - Nieposzlakowana opinia, - Obywatelstwo polskie, - Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - Wykształcenie wyższe - Doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych - Dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o drogach publicznych - Prawo jazdy kat. B - Znajomość topografii m. st. Warszawy - Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) Wymagane dokumenty i oświadczenia : - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135) Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 20.10.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Godziny pracy: 7:30 - 15:30 Miejsce wykonywania pracy: Praca w terenie na obszarze m. st. Warszawy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135) Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Aplikacje można składać wyłącznie drogą elektroniczną w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrytacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/