StPr/25/1295
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
Zakres obowiązków:
- kontrola przestrzegania i stosowania przepisów oraz realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi przez przedsiębiorców, mieszkańców i właścicieli nieruchomości,
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej oraz kontrola firm wpisanych do rejestru działalności regulowanej, ewentualnie nakładanie kar za mieszanie odpadów zbieranych selektywnie,
- zamieszczanie danych w publicznie dostępnych wykazach stosownie do zapisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- przygotowanie i przekazanie marszałkowi województwa wykazu podmiotów, wpisanych w danym roku do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wykreślonych z tego rejestru, do końca stycznia następnego roku po okresie objętym wykazem,
- prowadzenie ewidencji umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz kontrola wykonywania przez tych właścicieli obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- przygotowywanie przetargów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz innych postępowań w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
- przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, weryfikacja deklaracji pod względem formalnym i rachunkowym oraz naliczanie opłaty i aktualizacja danych w programie informatycznym dedykowanym odpadom komunalnym
Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Koszalinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada wykształcenie średnie, - posiada 5 letni staż pracy w przypadku stanowiska starszego specjalisty i stanowiska inspektora, 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska podinspektora, 1 rok stażu pracy w przypadku stanowiska referenta, a w przypadku młodszego referenta staż pracy nie jest wymagany, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy Prawo przedsiębiorców, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - odporność na stres i trudne sytuacje, efektywne zarządzanie czasem, pozytywne nastawienie i elastyczność, - odpowiedzialność, rzetelność, łatwość komunikacji, asertywność - umiejętność pracy w zespole, pozyskiwania i dzielenia się wiedzą, - umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada wykształcenie średnie, - posiada 5 letni staż pracy w przypadku stanowiska starszego specjalisty i stanowiska inspektora, 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska podinspektora, 1 rok stażu pracy w przypadku stanowiska referenta, a w przypadku młodszego referenta staż pracy nie jest wymagany, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy Prawo przedsiębiorców, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - odporność na stres i trudne sytuacje, efektywne zarządzanie czasem, pozytywne nastawienie i elastyczność, - odpowiedzialność, rzetelność, łatwość komunikacji, asertywność - umiejętność pracy w zespole, pozyskiwania i dzielenia się wiedzą, - umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn. 8:00 - 16:00, wt - pt. 7:15 -15:15, umowa na czas określony 6 miesięcy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta