StPr/24/4159
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
• zarządzanie zasobem wolnych lokali zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• kontrola prawidłowej eksploatacji lokali,
• prowadzenie działań windykacyjnych,
• kontrola stanu technicznego i sanitarnego nieruchomości oraz dbałość o powierzony zasób zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• obsługa najemców na terenie nieruchomości.
Uwaga: osoby zainteresowane pracą powinny złożyć swoją ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Lokali Miejskich: https://bip.zlm.lodz.pl/kariera/ogloszenia-2024
Miejsce pracy:
Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
Zarząd Lokali Miejskich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- ! Obsługa pakietu MS OFFICE
- Umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych Umiejętność sporządzania pism, dokumentów, zestawień i analiz mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z zarządzaniem (administrowaniem) nieruchomościami.
Inne wymagania:
Umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych Umiejętność sporządzania pism, dokumentów, zestawień i analiz mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z zarządzaniem (administrowaniem) nieruchomościami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
42 628 70 94
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://bip.zlm.lodz.pl/kariera/ogloszenia-2024