StPr/25/10193
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 850 PLN
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie projektów odpowiedzi na reklamacje w sprawach opłat dodatkowych,
• Wprowadzanie rozstrzygnięć do baz danych, wysyłka korespondencji, archiwizacja spraw,
• Kompletowanie dokumentacji do złożonych odwołań od nieuwzględnionych reklamacji w celu przekazania ich do Komisji Odwoławczej,
• Udzielanie informacji telefonicznych i pisemnych w zakresie funkcjonowania SPPN,
• Weryfikacja dokumentacji fotograficznej z kontroli SPPN,
Miejsce pracy:
Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Miejskich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy
- Obsługa komputera
- Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie - Nieposzlakowana opinia - Obywatelstwo polskie - Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: - Znajomość aktualnych przepisów prawnych zawartych w ustawach (weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej): z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych, z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, - Znajomość przepisów uchwały Nr XXXVI/1077/2008 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 26 czerwca 2008 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, wysokości stawek opłaty za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie, wysokość opłaty dodatkowej oraz określania sposobu pobierania tych opłat (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 138 poz. 4868 ze zm.) weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej - Znajomość pakietu MS Office, - Wysoka kultura osobista, wysoka odporność na stres, spostrzegawczość, skrupulatność, dobra organizacja pracy własnej. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135), Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 14.10.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 228.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie - Nieposzlakowana opinia - Obywatelstwo polskie - Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: - Znajomość aktualnych przepisów prawnych zawartych w ustawach (weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej): z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych, z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, - Znajomość przepisów uchwały Nr XXXVI/1077/2008 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 26 czerwca 2008 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, wysokości stawek opłaty za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie, wysokość opłaty dodatkowej oraz określania sposobu pobierania tych opłat (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 138 poz. 4868 ze zm.) weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej - Znajomość pakietu MS Office, - Wysoka kultura osobista, wysoka odporność na stres, spostrzegawczość, skrupulatność, dobra organizacja pracy własnej. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135), Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 14.10.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 228.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Kinga Jastrzębska
Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135),
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczna rekrutacja: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/