StPr/25/0540
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• przygotowanie wniosków o dofinansowanie/dotacji/pożyczki ze środków krajowych oraz UE,
• rozliczenie środków zewnętrznych pozyskanych na zadania realizowane przez gminę,
• monitorowanie projektów w okresie trwałości,
• bieżący kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia zwrotnego i bezzwrotnego,
• pomoc w aktualizacji materiałów informacyjnych dla inwestorów,
• prowadzenie niezbędnej korespondencji.
Miejsce pracy:
Ratuszowa 1, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE, dobra organizacja , samodzielność , operatywnoścć, komunikatywność,obsługa klienta
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy: Wykształcenie wyższe (rozumie się przez to ukończenie studiów potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku), tj. administracja, zarządzanie. Przynajmniej trzyletnie doświadczenie w pracy, w tym jednostkach samorządu terytorialnego. Znajomość i doświadczenie związane z pozyskiwaniem i rozliczaniem dofinansowań/dotacji/pożyczek ze środków krajowych i UE. Biegła obsługa komputera oraz znajomość pakietu Open Office. Prawo jazdy kategorii B. Obywatelstwo polskie. Ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy: Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność sprawnego komunikowania się. Dyspozycyjność, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność, odporność na stres. Etyka i kultura osobista. Sprawna obsługa innych urządzeń biurowych. Rzetelność, terminowość, dokładność i odpowiedzialność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy: Wykształcenie wyższe (rozumie się przez to ukończenie studiów potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku), tj. administracja, zarządzanie. Przynajmniej trzyletnie doświadczenie w pracy, w tym jednostkach samorządu terytorialnego. Znajomość i doświadczenie związane z pozyskiwaniem i rozliczaniem dofinansowań/dotacji/pożyczek ze środków krajowych i UE. Biegła obsługa komputera oraz znajomość pakietu Open Office. Prawo jazdy kategorii B. Obywatelstwo polskie. Ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy: Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność sprawnego komunikowania się. Dyspozycyjność, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność, odporność na stres. Etyka i kultura osobista. Sprawna obsługa innych urządzeń biurowych. Rzetelność, terminowość, dokładność i odpowiedzialność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Woźniak
Nr telefonu:
61 640 40 40
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: List motywacyjny oraz CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. Kserokopie świadectw pracy. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni z praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru w Urzędzie Miasta i Gminy Września, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Podpisana informacja o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni. Kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych. Termin i miejsce składania dokumentów: W siedzibie Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września w Biurze Obsługi Interesanta (parter budynku) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Oferta na stanowisko młodszego referenta w Referacie Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni". Przesłać na adres korespondencyjny Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września. Pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie do 22 grudnia 2025 r. (terminem wiążącym jest data faktycznego wpływu do urzędu). Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań niezbędnych i złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Informuje się, że w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych. Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela Pani Agnieszka Woźniak, nr telefonu: (061) 640-41-71
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook