330464
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 3 900 PLN
3/4 etatu Stawka podstawowa: 3900 zł brutto/mies.Możliwe nadgodziny, dzięki którym wynagrodzenie może być znacznie wyższe. zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę niepełnym wymiarze godzin w dużej firmie produkcyjnej; współudział w tworzeniu kultury organizacji i miejsca pracy; możliwość rozwoju w obszarze kadr i płac; atrakcyjny system benefitów (m. in. pakiet sportowy); niezbędne narzędzia pracy umożliwiające realizację powierzonych zadań - telefon, laptop.
Zakres obowiązków:
prowadzenie i archiwizacja teczek z aktami osobowymi oraz dokumentacji pracowników oraz wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu; dokonywanie zapisów dotyczących szkoleń BHP, rejestracji nieobecności i badań lekarskich dla pracowników w systemie; uzupełnianie danych dot. szkoleń stanowiskowych; wydawanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych uprawnionym pracownikom; przygotowywanie korespondencji międzyzakładowej oraz dokumentów stanowiących podstawę zatrudnienia (umów o pracę, umów cywilnoprawnych, aneksów, informacji dla pracowników, kart szkolenia BHP, instruktaży stanowiskowych); przyjmowanie wniosków i oświadczeń od pracowników związanych z przysługującymi im prawami pracownika oraz ubezpieczonego (Z-15, zmiany danych osobowych, absencji itp.): nadzór nad dokumentacją związaną z ewidencjonowaniem czasu pracy
Miejsce pracy:
Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez OHP
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- mile widziane 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku; samodzielność w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzony obszar; dokładność, terminowość i rzetelność w wykonywaniu obowiązków; umiejętność posługiwania się programem MS Excel; wysokie zdolności komunikacyjne (w mowie i w piśmie); bardzo dobra organizacja czasu pracy; mile widziana znajomość najważniejszych zagadnień z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych; wykształcenie średnie lub wyższe.
Inne wymagania:
mile widziane 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku; samodzielność w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzony obszar; dokładność, terminowość i rzetelność w wykonywaniu obowiązków; umiejętność posługiwania się programem MS Excel; wysokie zdolności komunikacyjne (w mowie i w piśmie); bardzo dobra organizacja czasu pracy; mile widziana znajomość najważniejszych zagadnień z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych; wykształcenie średnie lub wyższe.
Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP
Nr telefonu:
32 297 87 30
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny: Aby skorzystać z naszych ofert pracy należy przyjechać do naszego biura i się zarejestrować. Po rejestracji otrzymają Państwo skierowanie do pracodawcy. Z powodu częstej pracy w terenie prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkania 32/2978730