MŁODSZY SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI I REKLAMACJI

MŁODSZY SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI I REKLAMACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 300 - 5 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1272

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 300 do 5 500 PLN

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zgłoszeń i weryfikacja zgłoszonych niezgodności wyrobów gotowych; przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych; realizacja działań korygujących wedle ustalonych planów działań jakościowych; negocjacje z klientami w zakresie rozwiązywania spraw reklamacyjnych;
dostarczanie (produkcja) rysunków technicznych reklamowanych elementów; monitorowanie obiegu oraz terminowość wyjaśniania spraw reklamacyjnych; nadzór nad terminowością wykonania i wysyłki elementów reklamowanych; kontakt e-mail i telefoniczny z klientem w sprawie reklamacji; przygotowanie elementów reklamacyjnych do wysyłki oraz rezerwacja kuriera; przygotowanie dokumentów PW, RW, MMW, MMP, WZE w systemie ERP XL; nadzór nad magazynem systemowym - Reklamacje; uczestnictwo w inwentaryzacji kwartalnej;
kontrola jakościowo-ilościowa elementów/półproduktów - produkcja

Miejsce pracy:
Topolowa 5, 83-224 Borzechowo, powiat: starogardzki, woj: pomorskie

Pracodawca:
MEGIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • umiejętność pracy w zespole, Komunikatywność, rzetelność pracy, znajomość Ms Office, sumienność
  • koniecznie: wykształcenie średnie, min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze reklamacji, serwisu lub kontaktu telefonicznego z klientem, pozytywne nastawienie do klienta, umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji


Inne wymagania:
koniecznie: wykształcenie średnie, min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze reklamacji, serwisu lub kontaktu telefonicznego z klientem, pozytywne nastawienie do klienta, umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marcin Wiśniewski

Nr telefonu:
600995087

Wymagane dokumenty:
cv, skierowanie
Dodano: 22.11.2024, 04:09
ID ogłoszenia: 88231
Udostępnij:
Dodano: 22.11.2024, 04:09
ID ogłoszenia: 88231

Zobacz inne oferty

Do góry