StPr/25/11124
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenia własne oraz innych przewoźników;
2. Wystawianie innych dokumentów przewozowych;
3. Kompleksowa obsługa pasażerów w przypadku wystąpienia; nieregularności w przewozach lotniczych;
4. Sporządzanie raportów sprzedaży;
5. Realizowanie zleceń wypłaty z tytułu nieregularności;
6. Dokonywanie i rozliczanie zwrotów;
7. Przyjmowanie reklamacji pasażerskich;
8. Wystawianie faktur;
9. Udzielanie informacji o produktach LOT i warunkach przewozu;
10. Odprawa pasażerów w ramach dostępnych systemów;
11. Współpraca z innymi podmiotami zaangażowanymi w obsługę pasażerów na lotnisku Chopina w Warszawie.
Miejsce pracy:
Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Doradca klienta
- polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Bezpośrednia obsługa klienta, bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, odporność na stres
- Wymagania: - wykształcenie wyższe, - umiejętność bezpośredniej obsługi klienta, - odporność na stres, - bardzo dobra organizacja pracy własnej, - systematyczność, - kreatywność, - komunikatywność, - odpowiedzialność i samodzielność, - znajomość języka angielskiego na poziomie B2, - znajomość języka polskiego na poziomie B2. Praca zmianowa w godz. 5:00-23:59. Aplikacje wyłącznie przez formularz aplikacyjny: https://form.erecruiter.pl/form/e76948656cc44f0395889363ba1fe53d?skkcfg=9a567c365d4c4b7793e837ff858191f4&skklocationId=1412&skkExternalOfferId=267417&skkCountryId=1&skkRegionId=7
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe, - umiejętność bezpośredniej obsługi klienta, - odporność na stres, - bardzo dobra organizacja pracy własnej, - systematyczność, - kreatywność, - komunikatywność, - odpowiedzialność i samodzielność, - znajomość języka angielskiego na poziomie B2, - znajomość języka polskiego na poziomie B2. Praca zmianowa w godz. 5:00-23:59. Aplikacje wyłącznie przez formularz aplikacyjny: https://form.erecruiter.pl/form/e76948656cc44f0395889363ba1fe53d?skkcfg=9a567c365d4c4b7793e837ff858191f4&skklocationId=1412&skkExternalOfferId=267417&skkCountryId=1&skkRegionId=7
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacje wyłącznie przez formularz aplikacyjny: https://form.erecruiter.pl/form/e76948656cc44f0395889363ba1fe53d?skkcfg=9a567c365d4c4b7793e837ff858191f4&skklocationId=1412&skkExternalOfferId=267417&skkCountryId=1&skkRegionId=7
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://form.erecruiter.pl/form/e76948656cc44f0395889363ba1fe53d?skkcfg=9a567c365d4c4b7793e837ff858191f4&skklocationId=1412&skkExternalOfferId=267417&skkCountryId=1&skkRegionId=7

Zaloguj się przez Facebook