StPr/24/1983
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
• Wsparcie w procesach rekrutacyjnych ( zamieszczanie ogłoszeń, organizacja spotkań, kontakt z kandydatem).
• Wspieranie w przygotowywaniu dokumentacji kadrowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy.
• Pomoc w przygotowywaniu różnego rodzaju zestawień, kalkulacji, raportów działu HR wg bieżącej potrzeby.
• Wsparcie w obsłudze benefitów pracowniczych.
• Weryfikowanie dokumentów pod względem ich kompletności i poprawności zgodnie z otrzymanymi wytycznymi przełożonego.
• Wprowadzanie danych z zakresu HR i ich aktualizacja w dedykowanych systemach.
• Pomoc w przygotowywaniu masowych dokumentów.
• Wsparcie w prowadzonych procesach kadrowych.
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
FIRMA RBS MEDIA SP. Z O.O.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa programu MS Office, Microsoft Excel poziom średnio zaawansowany, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność
Inne wymagania:
Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
MAŁGORZATA RZEPECKA
Nr telefonu:
603522312
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą pod nr tel. 603522312 lub przesłanie CV na adres: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail