StPr/25/3912
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy z pracodawcą
Zakres obowiązków:
realizacja zadań wynikających z przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego UE/EFTA, w tym współpraca z instytucjami państw członkowskich oraz Departamentem Współpracy Międzynarodowej;
obsługa spraw z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego UE/EFTA, w tym współpraca z instytucjami zagranicznymi;
udzielanie informacji klientom dotyczących zasad korzystania ze świadczeń zdrowotnych w Polsce i za granicą;
wydawanie i rejestrowanie dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej;
ustalanie ustawodawstwa właściwego oraz obsługa danych w systemach informatycznych (w tym CWU/EESSI);
prowadzenie korespondencji i postępowań wyjaśniających oraz monitorowanie zgłaszanych problemów.
Forma umowy: umowa o pracę na okres próbny, praca w godzinach od 7:30/8:30-15:30/16:30 (godziny pracy do ustalenia podczas rozmowy z pracodawcą).
WYMAGANE DOKUMENTY
CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Pracodawca oferuje :
pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników , stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, nagrodę jubileuszową za staż pracy, dodatkowy urlop stażowy, profesjonalny system szkoleń
atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
dofinansowanie do wypoczynku - wczasy pod gruszą
Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: [email protected]
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 29.12.2025 r.: elektronicznie za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław (punkt podawczy czynny w godzinach: 8.00 16.00) lub przesłać na adres:
Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. R. Traugutta 55
50-416, Wrocław
z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/25/32
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył Procedurę zgłoszeń wewnętrznych. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia.
Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
Miejsce pracy:
JOANNITÓW 6, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- wykształcenie: wyższe lata pracy zawodowej: minimum 1 rok stażu pracy znajomość jezyka angielskiego na poziomie B1 w mowie i piśmie WYMAGANIA DODATKOWE znajomość przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego UE/EFTA oraz zasad finansowania świadczeń opieki zdrowotnej, w tym ustawy o Świadczeniach Opieki Zdrowotnej Finansowanych ze środków publicznych; sprawna obsługa systemów informatycznych; mile widziana znajomość CWU/EESSI; bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy zespołowej; umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej, w tym prowadzenia korespondencji urzędowej i współpracy z instytucjami krajowymi oraz zagranicznymi; znajomość języka angielskiego (lub innego języka UE) w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją; umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, w tym ich porządkowania i łączenia (np. poprzez tabele przestawne, funkcje wyszukiwania, filtry zaawansowane); umiejętność efektywnej komunikacji; sprawność w zmiennym otoczeniu; umiejętność współpracy; zaangażowanie i odpowiedzialność; umiejętność analitycznego i logicznego myślenia; znajomość etyki zawodowej; orientacja na jakość; umiejętność planowania i organizowania pracy; przestrzeganie przepisów; posiadanie wiedzy i umiejętności specjalistycznych.
Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe lata pracy zawodowej: minimum 1 rok stażu pracy znajomość jezyka angielskiego na poziomie B1 w mowie i piśmie WYMAGANIA DODATKOWE znajomość przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego UE/EFTA oraz zasad finansowania świadczeń opieki zdrowotnej, w tym ustawy o Świadczeniach Opieki Zdrowotnej Finansowanych ze środków publicznych; sprawna obsługa systemów informatycznych; mile widziana znajomość CWU/EESSI; bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy zespołowej; umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej, w tym prowadzenia korespondencji urzędowej i współpracy z instytucjami krajowymi oraz zagranicznymi; znajomość języka angielskiego (lub innego języka UE) w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją; umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, w tym ich porządkowania i łączenia (np. poprzez tabele przestawne, funkcje wyszukiwania, filtry zaawansowane); umiejętność efektywnej komunikacji; sprawność w zmiennym otoczeniu; umiejętność współpracy; zaangażowanie i odpowiedzialność; umiejętność analitycznego i logicznego myślenia; znajomość etyki zawodowej; orientacja na jakość; umiejętność planowania i organizowania pracy; przestrzeganie przepisów; posiadanie wiedzy i umiejętności specjalistycznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Nojek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej, Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej, Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu), Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi, Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny

Zaloguj się przez Facebook