MŁODSZY SPECJALISTA/MŁODSZA SPECJALISTKA W DZIALE PUBLICZNOŚCI

MŁODSZY SPECJALISTA/MŁODSZA SPECJALISTKA W DZIALE PUBLICZNOŚCI

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/4523

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do uzg. z pracodawcą, równoważny czas pracy, godziny pracy: zgodnie z harmonogramem, dni pracy: pracownik również świadczy pracę zazwyczaj jeden raz w miesiącu: w sobotę, niedzielę lub święta, okres próbny, następnie umowa na czas określony 1 rok

Zakres obowiązków:
Realizacja zadań w ramach Działu Publiczności, odpowiedzialnego za zarządzanie ruchem turystycznym w instytucji, obsługą publiczności oraz standardami obsługi zwiedzających, monitorowanie trendów w ruchu turystycznym i sporządzanie raportów frekwencyjnych oraz analiz w zakresie obsługi publiczności, nadzór nad realizacją umów świadczonych przez firmy zewnętrzne współpracujące z Muzeum,
opracowywanie i aktualizacja regulaminów zwiedzania, zarządzeń dotyczących wystaw, monitorowanie treści informacyjnych w systemach rezerwacyjnych oraz na stronie Muzeum, udział w badaniach publiczności, współpraca z Działem PR w zakresie udzielania odpowiedzi na potrzeby zgłaszane przez Zwiedzających, prowadzenie archiwum działu.


Miejsce pracy:
Rynek Główny 35, 31-001 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
MUZEUM HISTORYCZNE MIASTA KRAKOWA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Preferowane kierunki : Zarządzanie Kulturą i Mediami, Turystyka i Zarządzanie Dziedzictwem. minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (obsługa klientów oraz kontakty z firmami zewnętrznymi), umiejętność myślenia analitycznego i wyciągania wniosków na podstawie danych (np. statystyk, opinii odbiorców, obserwacji), wysoka kultura osobista i znajomość etykiety w kontaktach interpersonalnych, umiejętność pracy w zespole i budowania relacji zarówno wewnątrz instytucji, jak i z partnerami zewnętrznymi, bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność i empatia w kontaktach z różnymi grupami odbiorców, umiejętność pracy nad kilkoma zadaniami jednocześnie. Wymagania dodatkowe: ukończone studia podyplomowe z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, analizy danych data science, doświadczenie w pracy z systemami rezerwacyjnymi i/lub biletowymi, doświadczenie we współpracy z zespołami obsługującymi publiczność w instytucjach kultury, doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów lub koordynowaniu wybranych obszarów działań zespołu, doświadczenie w usprawnianiu procesów pracy zespołu lub wdrażaniu rozwiązań podnoszących jakość obsługi, umiejętność wspierania współpracowników w realizacji zadań, delegowania zadań oraz dzielenie się wiedzą, gotowość do przejmowania odpowiedzialności za wybrane obszary funkcjonowania działu.


Inne wymagania:
Preferowane kierunki : Zarządzanie Kulturą i Mediami, Turystyka i Zarządzanie Dziedzictwem. minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (obsługa klientów oraz kontakty z firmami zewnętrznymi), umiejętność myślenia analitycznego i wyciągania wniosków na podstawie danych (np. statystyk, opinii odbiorców, obserwacji), wysoka kultura osobista i znajomość etykiety w kontaktach interpersonalnych, umiejętność pracy w zespole i budowania relacji zarówno wewnątrz instytucji, jak i z partnerami zewnętrznymi, bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność i empatia w kontaktach z różnymi grupami odbiorców, umiejętność pracy nad kilkoma zadaniami jednocześnie. Wymagania dodatkowe: ukończone studia podyplomowe z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, analizy danych data science, doświadczenie w pracy z systemami rezerwacyjnymi i/lub biletowymi, doświadczenie we współpracy z zespołami obsługującymi publiczność w instytucjach kultury, doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów lub koordynowaniu wybranych obszarów działań zespołu, doświadczenie w usprawnianiu procesów pracy zespołu lub wdrażaniu rozwiązań podnoszących jakość obsługi, umiejętność wspierania współpracowników w realizacji zadań, delegowania zadań oraz dzielenie się wiedzą, gotowość do przejmowania odpowiedzialności za wybrane obszary funkcjonowania działu.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Ząbczyńska-Styrna

Wymagane dokumenty:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a5724903f13642c0b55a4a90f75b30fc Termin składania aplikacji do 19.09.2025r

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a5724903f13642c0b55a4a90f75b30fc Termin składania aplikacji do 19.09.2025r
Dodano: 11.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 312068
Udostępnij:
Dodano: 11.09.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 312068

Zobacz inne oferty

Do góry