MŁODSZY SPECJALISTA (OGŁOSZENIE NR 156873 / 07.10.2025) K/M

MŁODSZY SPECJALISTA (OGŁOSZENIE NR 156873 / 07.10.2025) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 347,93 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/10423

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 347,93 PLN
Pracodawca oferuje: - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia), - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), - możliwość pracy zdalnej, hybrydowej (uzależnione od zajmowanego stanowiska pracy), - możliwość rozwoju: udziału w szkoleniach, projektach, dofinansowania studiów podyplomowych, - ruchomy czas pracy między 7-18, - dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, - karta MultiSport dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych, - dofinansowanie do biletów do kina, teatru i książek, - wsparcie socjalne oraz niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, - możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia grupowego, - refundacja zakupu okularów korekcyjnych, - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, - miła atmosfera w pracy.

Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- pobiera próbki,
- wykonuje badania i pomiary w terenie: wód, ścieków, gleb, osadów, odpadów, powietrza atmosferycznego oraz wykonuje pomiary hałasu i PEM,
- prowadzi stosowne zapisy z wykonanych czynności i badań,
- sprawuje nadzór metrologiczny nad wyposażeniem pomiarowym,
- pełni gotowość na wypadek wystąpienia awarii ekologicznej,
- bierze udział w badaniach biegłości / porównaniach międzylaboratoryjnych organizowanych przez uprawnione jednostki zewnętrzne,
- prowadzi samochody osobowe w celu zapewnienia transportu pobranych próbek zgodnie z upoważnieniem,
- pełni określone funkcje zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.

Miejsce pracy:
Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Główny Inspektorat Ochrony Środowiska

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pracownik biurowy
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe, - znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska, - znajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska, - znajomość ustawy o służbie cywilnej, - znajomość rozporządzeń z zakresu badań określonych komponentów środowiska, - biegła umiejętność obsługi komputera (Word, Excel), - komunikatywność, - umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy, - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. - prawo jazdy kategorii B, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - wykształcenie: wyższe chemia lub biologia lub ochrona środowiska lub inne w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych lub nauk inżynieryjno-technicznych lub nauk rolniczych - doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze ochrony środowiska lub badań laboratoryjnych lub w pomiarach środowiskowych, - przeszkolenie w zakresie systemu zarządzania-norma PN-EN ISO/IEC 17025, - znajomość języka angielskiego na poziomie A2, - umiejętność pracy w trudnych warunkach w terenie oraz dyspozycyjność, - uprawnienia młodszego stermotorzysty. Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością kandydat może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. Należy wóówczas złóżyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca w terenie, - praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, - praca w terenie zgodnie z upoważnieniem do pobierania próbek. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - budynek urzędu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dodatkowe informacje Kandydat, zakwalifikowany do kolejnego etapu, zostanie powiadomiony o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli kandydat nie podał adresu e-mail). Oświadczenia należy podpisać odręcznie i wstawić datę ich sporządzenia. Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, pracodawca zniszczy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Pracodawca nie rozpatrzy oferty, którą otrzyma po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Nie należy przesyłać wszystkich dokumentów, które kandydat uzna, że mogą mu pomóc w naborze. Należy przesłać, tylko te, których pracodawca wymaga lub zaleca. Pracodawca prosi, aby kandydat zwrócł uwagę na warunki pracy, które zostały wskazane w ogłoszeniu, rzetelnie ocenić, czy odpowiada kandydatowi, taka praca. Złożone przez kandydata dokumenty pracodawca zweryfikuje pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. INNE INFORMACJE: Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty można składać: - w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP) Kandydatki/kandydaci, którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony. Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Techniki naboru: Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o formie oraz technikach i metodach prowadzonej rekrutacji (stacjonarnie lub online). Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. - kopia prawa jazdy kat. B, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, - kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie Systemu zarządzania norma PN-EN ISO/IEC 17025, - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień stermotorzysty, Aplikować należy do: 24 października 2025, elektronicznie przez stronę: https://gios.elevato.net/pl/126-mlodszy-specjalista-do-spraw-pobierania-probek-wykonywania-badan-i-pomiaro w-w-terenie-w-tym-halasu-i-pem-w-centralnym-laboratorium-badawczym-oddzial-w-szczecinie-pracowniaterenowa, ja,280?source=1016 lub w formie papierowej na adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa z dopiskiem: 126/CLB/SZ/2025". Możliwy również kontakt telefoniczny 22 577 50 23, 539 140 196. Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/gios/poradnik-rekrutacyjny-gios-dla-kandydata-do-pracy3 Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2025 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Główny Inspektor Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3, 02-362 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: [email protected] Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Wzory oświadczeń Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB Miejsce pracy: ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe, - znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska, - znajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska, - znajomość ustawy o służbie cywilnej, - znajomość rozporządzeń z zakresu badań określonych komponentów środowiska, - biegła umiejętność obsługi komputera (Word, Excel), - komunikatywność, - umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy, - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. - prawo jazdy kategorii B, - posiadanie obywatelstwa polskiego, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - wykształcenie: wyższe chemia lub biologia lub ochrona środowiska lub inne w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych lub nauk inżynieryjno-technicznych lub nauk rolniczych - doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze ochrony środowiska lub badań laboratoryjnych lub w pomiarach środowiskowych, - przeszkolenie w zakresie systemu zarządzania-norma PN-EN ISO/IEC 17025, - znajomość języka angielskiego na poziomie A2, - umiejętność pracy w trudnych warunkach w terenie oraz dyspozycyjność, - uprawnienia młodszego stermotorzysty. Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością kandydat może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. Należy wóówczas złóżyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca w terenie, - praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, - praca w terenie zgodnie z upoważnieniem do pobierania próbek. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - budynek urzędu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dodatkowe informacje Kandydat, zakwalifikowany do kolejnego etapu, zostanie powiadomiony o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli kandydat nie podał adresu e-mail). Oświadczenia należy podpisać odręcznie i wstawić datę ich sporządzenia. Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, pracodawca zniszczy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Pracodawca nie rozpatrzy oferty, którą otrzyma po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Nie należy przesyłać wszystkich dokumentów, które kandydat uzna, że mogą mu pomóc w naborze. Należy przesłać, tylko te, których pracodawca wymaga lub zaleca. Pracodawca prosi, aby kandydat zwrócł uwagę na warunki pracy, które zostały wskazane w ogłoszeniu, rzetelnie ocenić, czy odpowiada kandydatowi, taka praca. Złożone przez kandydata dokumenty pracodawca zweryfikuje pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. INNE INFORMACJE: Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty można składać: - w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP) Kandydatki/kandydaci, którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony. Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Techniki naboru: Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o formie oraz technikach i metodach prowadzonej rekrutacji (stacjonarnie lub online). Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. - kopia prawa jazdy kat. B, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, - kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie Systemu zarządzania norma PN-EN ISO/IEC 17025, - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień stermotorzysty, Aplikować należy do: 24 października 2025, elektronicznie przez stronę: https://gios.elevato.net/pl/126-mlodszy-specjalista-do-spraw-pobierania-probek-wykonywania-badan-i-pomiaro w-w-terenie-w-tym-halasu-i-pem-w-centralnym-laboratorium-badawczym-oddzial-w-szczecinie-pracowniaterenowa, ja,280?source=1016 lub w formie papierowej na adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa z dopiskiem: 126/CLB/SZ/2025". Możliwy również kontakt telefoniczny 22 577 50 23, 539 140 196. Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/gios/poradnik-rekrutacyjny-gios-dla-kandydata-do-pracy3 Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2025 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze. Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Główny Inspektor Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3, 02-362 Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: [email protected] Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru. Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Wzory oświadczeń Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB Miejsce pracy: ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. - kopia prawa jazdy kat. B, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, - kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie Systemu zarządzania norma PN-EN ISO/IEC 17025 - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień stermotorzysty.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikować należy do: 24 października 2025, elektronicznie przez stronę: https://gios.elevato.net/pl/126-mlodszy-specjalista-do-spraw-pobierania-probek-wykonywania-badan-i-pomiaro w-w-terenie-w-tym-halasu-i-pem-w-centralnym-laboratorium-badawczym-oddzial-w-szczecinie-pracowniaterenowa, ja,280?source=1016 lub w formie papierowej na adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa z dopiskiem: 126/CLB/SZ/2025". Możliwy również kontakt telefoniczny 22 577 50 23, 539 140 196. Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/gios/poradnik-rekrutacyjny-gios-dla-kandydata-do-pracy3 Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2025 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Dodano: 14.10.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 333621
Udostępnij:
Dodano: 14.10.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 333621

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Krosno
30,50 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
33 - 39 PLNbrutto
Nowe
Łódź
33 - 39 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Siedlce
30,50 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry